تردد بیش از  هشت میلیون دستگاه خودرو از جاده های همدان

همدان- ایرنا- رییس پلیس راه استان همدان گفت: هشت میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو از آغاز سفرهای اربعین(۲۷ مرداد) تا پنجم شهریور ۱۴۰۲ از جاده های این استان تردد کردند.

سرهنگ علی فکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تردد خودروهای در جاده های این استان طی ۱۰ روز گذشته نسبت به مدت زمان مشابه در اربعین سال گذشته ۲۰۰ هزار دستگاه افزایش داشته است.

وی بیان کرد: داده های آماری به دست آمده از تردد شمارها بیانگر این است که بیشترین حجم تردد و ترافیک مربوط به سه راهی بهار به سمت کرمانشاه و جاده همدان - تهران است.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: ۱۰ روز گذشته با وجود افزایش حجم ترافیک سانجه منجر به جرح و فوت برای زائران اربعین حسینی در جاده های برون شهری این استان رخ نداده است.

سرهنگ فکری افزود: البته در هفته گذشته چهار نفر در چهار سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند که همه این افراد بومی هستند.

وی بیان کرد: سانحه نخست در جاده قهاوند - کمیجان اراک به علت انحراف به چپ کامیونت و برخورد با وانت بار رخ داد همچنین بر اثر برخورد موتور سوار با خودروی سواری در جاده فرعی نهاوند - دهفول، موتور سوار جان باخت.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: همچنین بر اثر ۲ سانحه واژگونی خودرو سواری در مسیرهای فرعی شهرستان های کبودراهنگ و ملایر ۲ نفر جان خود را از دست دادند که علت بروز این سوانح رانندگی بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

سرهنگ فکری گفت: با توجه به ترافیک جاده عای رون شهری اما تیم های پلیس راه به منظور فراهم کردن زمینه سفری ایمن تا ۲۰ شهریور در آماده با کامل هستند و با حضور در مسیر های پرترافیک، نسبت به روان سازی ترافیک اقدام کردند.

استان همدان با پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی یکی از مسیرهای عبوری زائران اربعین حسینی ۱۵ استان به مرزهای غرب کشور محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha