رئیس انجمن جوجیتسو: در بازی‌های آسیایی توقع کسب مدال داریم

تهران- ایرنا- رئیس انجمن جوجیتسو گفت: هر مجموعه‌ای به دنبال نتیجه گرفتن است اما از سال ۲۰۱۸ ما را فراموش کرده‌اند. با این حال در هانگژو توقع کسب مدال داریم.

به گزارش ایرنا، محمدحسین رستمیان در نشست خبری فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ گفت: سهمیه اختصاص یافته به جوجیتسو ۲ نفر است، این درحالی است که درخواست انجمن ۳ نفر بود. با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته به جز المپیک در تمامی مسابقات حضور داریم و حد و اندازه این انجمن از برخی فدراسیون‌ها بیشتر است.

وی ادامه داد: با وجود سرمایه‌گذاری برخی فدراسیون‌ها و اختصاص بودجه به آنها، در بازی‌های آسیایی نتوانستند مدال کسب کنند و حتی برخی در بازی‌های آسیایی پیش‌رو نیز حضور ندارند.

رئیس انجمن جوجیتسو با بیان اینکه در صورت اعزام نفرات بیشتر حداقل می‌توانستیم هشت مدال در بازی های آسیایی به دست آوریم، گفت: اگر حداقل به اندازه نصف یک فدراسیون توجهات را داشته باشیم، می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم. امیدوار هستیم در این دوره از مسابقات با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته روی سکو برویم. می‌توانستیم در هر وزن دو نفر اعزام کنیم و این تاثیر بسیار مثبتی در روند کسب مدال ما داشت.

وی گفت: اخیرا یکی از تیم‌ها در بازی‌های حاشیه خلیج فارس شرکت کرده و حاشیه‌ساز شده و کسی پاسخگو نیست!

رستمیان با اشاره به اینکه در دوره قبلی بازی‌های آسیایی ۱۵ میلیون تومان به ما اختصاص دادند، گفت: این درحالی است که هزینه صورت گرفته از سوی انجمن در آن مسابقات بیشتر از ۵۰۰ میلیون تومان بود.

وی با بیان اینکه درخواست اعزام تعداد بیشتری ورزشکار به بازی های آسیایی را داشتیم، اظهار کرد: اعلام کردیم که اگر کسب مدال نداشته باشیم، هزینه اعزام ورزشکاران را متقبل شویم. سال ۲۰۲۰ پس از حضور در مسابقات آسیایی و کسب مدال از سوی وزارت ورزش و جوانان بازخواست شدیم. ما درخواست رسمی اعزام خود را به شورای برون مرزی داده بودیم و همان زمان اعلام کردند که اعزام مشکلی ندارد اما زمانی که به کشور بازگشتیم به کمیته انضباطی رفتیم.

امیر خوشبین، سرمربی تیم ملی جوجیتسو نیز با اشاره به اینکه تا خردادماه سال جاری امکان حضور در آکادمی ملی المپیک را نداشتیم، گفت: از خردادماه اردوی خود را آغاز کردیم و توقع کسب مدال داریم.

خوشبین در واکنش به این سوال که باتوجه به زمان اندک برای آماده‌سازی، آیا انتظار کسب مدال و موفقیت در بازی‌ها را دارد، گفت: هر مجموعه‌ای به دنبال نتیجه گرفتن است اما از سال ۲۰۱۸ ما را فراموش می‌کنند. با این حال توقع کسب مدال داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha