۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85213332
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برپایی هفت موکب درمانی توسط دانشگاه بوشهر برای زائران حسینی

بوشهر- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در هفت موکب درمانی در مسیر کربلا به نجف و در شهر کربلا به زائرین خدمت‌دهی می‌کنند.

به گزارش ایرنا دکتر حسن ملکی زاده روز دوشنبه در حاشیه مراسم بدرقه کاروان پزشکی به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اظهار کرد: در قالب بسیج جامعه پزشکی ۱۵۰ نفر از کادر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شامل پزشک عمومی و متخصص، پرستار، بهیار، دارویار، داروساز، متخصص داخلی، اطفال، چشم، کادر بهداشتی ماما و بهداشت محیط به همراه دارو و تجهیزات پزشکی برای استقرار در مسیر کربلا به نجف و در شهر کربلا، اعزام شدند.

وی افزود: همچنین تعدادی آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و نوگان اورژانس صد و پانزده استان بوشهر برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین به مرزها اعزام شده‌اند.

ملکی زاده با بیان اینکه حوزه سلامت همانند گذشته فعال و پویا در خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی است یادآورشد: این سفر معنوی با همان تداعی خاطرات ایثار و جهاد است و امروز همانند گذشته جامعه پزشکی در مسیری فعال هستند که روشنگر تاریخ کربلا و اربعین سالار و سرور شهیدان است و بزرگ‌ترین معرف و بصیرت افزایی این مسیر حضرت زینب (س) بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha