۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۱۶
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85213484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح صنعتی همزمان با "هفته دولت" در اصفهان افتتاح می‌شود

اصفهان - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت اصفهان از افتتاح و کلنگ‌زنی پنج طرح و پروژه صنعتی در استان با اعتبار ۸۹ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال به مناست "هفت دولت" خبر داد.

امیرحسین کُمیلی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح صنعتی به همراه افتتاح سه واحد تولیدی و صنعتی در این ایام با حضور مسوولان کشوری و مدیران استان صورت می‌گیرد که با بهره‌برداری از آنها برای یک‌هزار و ۵۲۵ نفر شغل مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی یک واحد صنعتی در شاهین شهر و میمه با سرمایه‌ ۲۳ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۹۵۱ نفر، آغاز عملیات احداث یک واحد صنعتی در اردستان با سرمایه ۲۷ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۲۰ نفر و بهره‌برداری از یک واحد صنعتی در کوهپایه(سگزی) با سرمایه چهار هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۶۴ نفر، افتتاح یک طرح صنعتی در بُرخوار(کمشچه) با سرمایه ۱۲ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر و بهره برداری از یک طرح صنعتی دیگر در بُرخوار با سرمایه ۲۳ هزار و۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۹۰ نفر از جمله این طرح‌هاست.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: وزیر صنعت معدن و تجارت فردا(سه‌شنبه) همزمان با ششمین روز هفته دولت برای افتتاح و بازدید از چند واحد تولیدی بزرگ و نشست با فعالان اقتصادی به اصفهان سفر خواهد کرد.
وی اضافه کرد: وزیر صمت در این سفر از بزرگترین واحد تولید لوازم خانگی(گروه صنعتی انتخاب) و خطوط تولید و پروژه نیروگاه برق فولاد مبارکه از بازدید و وضعیت روند اجرایی و تولیدی این واحدها را بررسی خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی، صنعتی‌ترین استان کشور بشمار می‌آید.

دوم تا هشتم شهریور بعنوان "هفته دولت" نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha