۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85213620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ طرح عمرانی در اردستان افتتاح شد

۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸
کد خبر: 85213620
۵۰ طرح عمرانی در اردستان افتتاح شد

کاشان- ایرنا- در پنجمین روز از هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان، ۵۰ طرح عمرانی ، خدماتی و فرهنگی با اعتبار هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان اردستان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا امیر رضا نقش روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگاران افزود: امروز همچنین آغاز عملیات ۲ طرح آبرسانی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال بر زمین زده شد که در هفته دولت سال آینده شاهد بهره برداری آنها خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان بیان کرد: با توجه اقدام های خوبی که در این شهرستان آغاز شده در آینده اتفاق های خوبی رقم می خورد و شاهد توسعه و پیشرفت این شهرستان به عنوان یک شهرستان شاخص هم در موضوع صنعت و هم موضوع گردشگری خواهیم بود.

نقش گفت: درسال گذشته در سطح استان اصفهان ۴۳۲ واحد راکد و غیر فعال با پیگیری و حمایت هایی که صورت گرفت به بهر برداری رسید و به چرخه تولید بازگشت و استان اصفهان رتبه اول را در این زمینه کسب کرد، همچنین در زمینه ارتقاء ظرفیت واحد های تولیدی که زیر ۵۰ درصد ظرفیت داشتند حدود یکهزار و ۴۰۰ واحد تولیدی ارتقاء ظرفیت پیدا کردند و بازهم در این زمینه اصفهان رتبه اول کشوری را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته در استان اصفهان ۸۴۰ طرح سرمایه گذاری، تولیدی و کشاورزی با اعتبار ۶۰ هزار میلیارد ریال به‌ بهره برداری رسید.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha