آغاز ساخت ۲۰۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن در ملایر

همدان- ایرنا- همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی ۲۰۲ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای ملایر، ازندریان، جوکار و زنگنه با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و استاندار همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور روز دوشنبه در آئین ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر ملایر اظهار کرد: استان همدان در عرصه‌های مختلف از جمله ساخت و تحویل مسکن به مردم ‌پیشگام است.

"روح‌الله دهقانی فیروزآبادی" افزود: شهرستان ملایر نیز در استان همدان جزو پیشروها در حوزه زیرساخت‌های مسکن، درمان و صنعت است.

وی بیان کرد: در جریان سفر به ملایر نشست صمیمی و کاربردی با نخبگان،دانشجویان و اساتید داشتم و بسیار خوشحالم که نخبگان بسیار پرانرژی ئ با انگیزه در مراکز علمی این شهرستان حضور دارند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور ادامه داد: تا پایان شهریورماه یک نشست مفصل تر با همکاری رئیس دانشگاه ملایر و فعالان حوزه دانش‌بنیان استان و شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

دهقانی‌ فیروزآبادی گفت: حمایت در مورد تحقیقات کاربردی تا یک‌هزار میلیارد ریال برای دانشگاه ملایر تصویب و در اختیار قرار می‌گیرد.

بیش‌از هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان همدان واگذار شده است

استاندار همدان نیز در ادامه اظهار کرد: بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان همدان واگذار شده که چهار هزار ۱۰ واحد روستایی و باقی مانده را واحدهای شهری شامل می‌شود.

"علیرضا قاسمی‌فرزاد" ادامه داد: افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های ملایر در هفته دولت امسال بی‌نظیر بوده است.

وی گفت: آغاز عملیات ۲۰۲ واحد واگذاری اراضی به صورت گروه‌های ساخت در شهرهای ملایر، زنگنه، ازندریان و جوکار امروز انجام می‌شود.

استاندار همدان بیان کرد: در شهرستان ملایر نیز بیش از ۵۶۰ واحد مسکونی روستایی واگذار می‌شود.

قاسمی‌فرزاد یاداور شد: استان همدان جزو سه استانی است که بیشترین تعداد افتتاح و واگذاری‌ها در حوزه نهضت ملی مسکن را در کشور داشته است.

به گزارش ایرنا؛ در پنجمین روز از هفته دولت؛ به صورت هم‌زمان عملیات ساخت ۲۰۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای ملایر، ازندریان، زنگنه و جوکار با حضور دکتر روح‌الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مسئولان آغاز شد. در این آئین عملیات اجرایی ۱۴۰ واحد در شهر ملایر، ۱۱ واحد در جوکار، ۸۸ واحد در ازندریان، ۴۴ واحد در زنگنه امروز آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha