خطیبی: با یک اَبَر تیم بازی داریم/ فرجی اولویت پیکان است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: سپاهان اَبَر تیم و یک تیم واقعی است. با این حال در دیدار فردا برای کسب برتری به میدان می‌رویم.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: سپاهان یک اَبَر تیم است. سال‌ها در این باشگاه بوده‌ام و می‌دانم سپاهان یک تیم واقعی است. با تمامی این تفاسیر برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

وی افزود: هرچند در سه بازی متوالی به تساوی رسیدیم اما باید ۹ امتیاز کامل را می‌گرفتیم. بدشانسی و جوانی تیم باعث شد تا بُردهای ما به تساوی تبدیل شود. از کیفیت فنی تیم راضی هستم و امیدوارم همین روند را به پیروزی تبدیل کنیم. بازیکن ۱۷ و ۱۸ ساله داریم که بازی هم کرده‌اند. بازیکنان باتجربه‌ای هم داریم که نفرات خوب و بزرگی هستند. امیدوارم آنها خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنند.

خطیبی ادامه داد: فرقی نمی‌کند بازیکن ۱۲ یا ۳۵ ساله باشد و امیدوارم قدر خودشان را بدانند. بازیکنی که دو یا سه بازی در لیگ برتر انجام می‌دهد، باتجربه محسوب می‌شود و باید مراقب باشد تا این جایگاه را از دست ندهد.

وی گذری به اشتباهات داوری زد و افزود: من شفاف هستم و خودشیرینی را دوست ندارم. ما در دو بازی پس از دقیقه ۸۰ گل خوردیم که اگر دوستان جای من بودند، می‌گفتند تقصیر داور است. با این حال داوران در هر سه بازی قضاوتی فوق‌العاده داشتند و از آنها تشکر می‌کنم. این داوران یک اشتباه هم نداشتند و امیدوارم داوری به سمتی برود که اشتباهی نداشته باشیم. البته سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) هرچه زودتر باید وارد کشور شود تا کیفیت لیگ بالا برود.

خطیبی با انتقاد از همزمانی دیدارهای تیم‌های امید و بزرگسالان پیکان، اظهار داشت: در روز بازی ما مقابل گل‌گهر، تیم امید پیکان بازی داشت که با این شرایط، یا ما ضربه می‌خوریم یا تیم امید پیکان. امیدوارم بازی‌ها به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که این تیم‌ها ضربه نخورند.

وی در مورد پیشنهاد باشگاه پیکان به وحدت هنانوف و فرشاد فرجی، دو مدافع تیم پرسپولیس اضافه کرد: ما بازیکن می‌خواهیم و احتمالاً سه بازیکن جذب می‌کنیم. یکی از این دو بازیکن (فرجی و هنانوف) را می‌خواهیم که فرجی اولویت ماست.

تیم فوتبال پیکان، عصر فردا در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران پذیرای سپاهان است. پیکان در هر سه بازی قبلی خود به تساوی رسیده و سپاهان نیز با سه پیروزی در صدر جدول است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha