فرمانده سپاه کربلای مازندران درگذشت «حجت الاسلام مویدی» را تسلیت گفت

ساری - ایرنا - فرمانده سپاه کربلای مازندران و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این سپاه با صدور پیام مشترک، در گذشت روحانی عالیقدر و مجتهد عالم و مبارز، حجت الاسلام حاج علی مؤیدی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار سیاوش مسلمی و حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران روز سه شنبه با صدور پیام مشترک نوشتند: ارتحال روحانی عالیقدر و مجتهد عالم و مبارز، خطیب نام آشنا و توانمند و استاد درس اخلاق جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج علی مؤیدی رضوان الله تعالی علیه، موجب تاثر و تالم فراوان اینجانبان و مردم عالم پرور مازندران شد.

این پیام می افزاید: ایشان که از سرمایه‌های ارزشمند و استاد برجسته حوزه و دانشگاه و در سلوک مومنانه و تقوا ومجاهدت در راه اعتلای دین اسلام و انقلاب اسلامی زبانزد همگان بود، عمر شریف خویش را وقف تربیت طلاب مجاهد و انقلابی و نشر و ترویج معارف ناب اسلام محمدی کردند.

در ادامه این پیام آمده است: یک عمر تلاش این عالم ربانی، انقلابی، بصیر و دلسوز در عرصه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های دینی، متدین و متواضع در انجام فعالیت های انقلابی، با تدریس و تربیت مبلغان دین در حوزه های علمیه و تالیف کتب مختلف اخلاقی و تربیتی و همچنین اجرای برنامه های اثربخش مذهبی و فرهنگی رسانه ای در موسسه اشراق باقی الصالحاتی است و در نزد خدای متعال پاداش عظیم خواهد داشت.

فرمانده سپاه کربلای مازندران درگذشت «حجت الاسلام مویدی» را تسلیت گفت

فرمانده سپاه کربلای مازندران و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این سپاه در این پیام مشترک نوشتند: اینجانبان ضمن ارج نهادن به مجاهدت های مخلصانه این روحانی وارسته و تسلیت این ضایعه جبران ناپذیر به محضر حضرت ولی عصر امام زمان (عج)، نائب برحقش مقام عظمای ولایت، مراجع بزرگوار تقلید و روحانیت معزز حوزه‌های علمیه، مردم عالم پرور مازندران و به ویژه بیت مکرم ایشان، برای این عالم مهذب که در ایام اربعین حسینی دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار پروردگار نائل گشت، رحمت واسعه الهی و همجواری با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بیت مکرم، بازماندگان و عموم مصیبت دیدگان ارجمند و نیز دوستداران ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت داریم.

حجت الاسلام علی مویدی مدیر موسسه فرهنگی پژوهشی اشراق بابل که هفته گذشته بر اثر آتش سوزی دچار سوختگی شده بود، روز یکشنبه گذشته به دیار باقی شتافت و جان باخت.

مجموعه فرهنگی پژوهشی اشراق بابل که در محدوده چهارسوق این شهر واقع شده بود در حوزه تربیتی و سبک زندگی تولید محتوای فرهنگی دارد.

مجموعه فرهنگی پژوهشی اشراق بابل سه‌شنبه شب هفته گذشته بعلت نشت گاز دچار آتش سوزی شده بود که حجت الاسلام مویدی مدیر این موسسه که در این حادثه دچار آتش سوزی شدید شده بود به بیمارستان تخصصی سوختگی شهید زارع ساری منتقل شد که بدلیل درصد بالای سوختگی، یکشنبه گذشته جان باخت.

حجة الاسلام علی مویدی در سال ۱۳۳۰ در بابل از یک خانواده مذهبی و اصیل متولد شد.

این عالم ربانی که سال ها مسئول موسسه فرهنگی پژوهشی بابل را برعهده داشت تاکنون جلسات مختلف مذهبی و تربیتی و سخنرانی هایی پیرامون نگاهی به مبحث توفیق در اسلام - دنیا، فریبهایش و امتحان الهی، نشانه های سعادت و شقاوت انسان، از کجا بدانیم خدا از ما راضی است، خودسازی - تشخیص واقعیت باطن انسان داشته است که منتشر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha