۱۳ درصد تماس‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور مرتبط با جاده های قم است

قم- ایرنا- رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، حدود ۹۳ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای کشور برقرار شده که از این بین بیش از ۱۳ درصد کل تماس‌ها، با مرکز مدیریت راه‌های استان قم بوده است.

حمید سالاری روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: طی این مدت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ تماس با مرکز مدیریت راه‌های استان قم برقرار شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به تعداد تماس‌ها با مرکز مدیریت راه‌های استان قم در این بازه زمانی، به طور متوسط روزانه ۸۰ تماس با این مرکز برقرار شده است.

وی گفت: بیشترین تعداد تماس از مجموع کل تماس‌های برقرار شده با مرکز مدیریت راههای استان به موضوع کسب اطلاعات راهها به تعداد حدود ۱۱ هزار مورد بوده که این تعداد بیش از ۸۷ درصد از تماس‌ها با این مرکز را شامل می شود.

سالاری تماس درخصوص وضعیت ساختاری راه‌ها را در رتبه دوم تماس‌ها با این مرکز دانست و تصریح کرد: ۹۱۷ مورد تماس با این مرکز متعلق به وضعیت ساختاری راه‌ها بوده که بالغ بر ۷.۴ درصد از کل تماسها را شامل می‌شود.

وی شکایت از بخش حمل ونقل کالا را با ۴۵۰ مورد تماس( ۳.۷ درصد)، در رتبه سوم از مجموع تعداد تماس‌ها برشمرد و اعلام کرد: شکایت از وضعیت حمل ونقل عمومی حوزه مسافر با ۲۱۴ مورد( ۱.۷ درصد) تماس، کمترین تعداد شکایت های دریافتی توسط این مرکز را به خود اختصاص داده است.

سالاری با بیان این که سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها در تمامی ساعات شبانه روز ، آماده دریافت شکایت ها، انتقادها، پیشنهادها و غیره هموطنان است خاطرنشان کرد: تعداد تماس‌های حاصله با مرکز مدیریت راههای استان طی یک هفته نخست ایام سفرهای اربعین، ۶۵ درصد افزایش داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha