۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹
کد خبر: 85214614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردخانه ۲ هزار تنی کوهدشت افتتاح شد

۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹
کد خبر: 85214614
سردخانه ۲ هزار تنی کوهدشت افتتاح شد

خرم‌آباد - ایرنا - سردخانه ۲ هزار تنی شهر کوهدشت همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور "فرهاد زیویار" استاندار لرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، برای تکمیل سردخانه ۲ هزار تنی کوهدشت ۷۰ میلیارد ریال از محل آورده بخش خصوصی و ۴۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات تبصره ۱۸ تامین شده و با ظرفیت ذخیره سازی ۲ هزار تن، هشت نفر اشتغال مستقیم و ۲۰ نفر اشتغال غیر مستقیم به بهره برداری رسیده است.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری "گراب" کوهدشت نیز با مشارکت بنیاد برکت و با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار با زیربنای یک هزار و ۲۰۰ مترمربع در ۲ طبقه ، بهره برداری شد، همچنین فیدرهای برق "کاوکالی" و "کشکان" پلدختر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

این پروژه به طول هفت و نیم کیلومتر با طراحی خاص و به دور از رودخانه در مناطق صعب‌العبور با استفاده از دکل و پایه های فلزی به صورت دو مداره جهت تغذیه برق شهر پلدختر احداث شده است.

سردخانه ۲هزار تنی کوهدشت افتتاح شد

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده که امسال در این هفته بهره برداری از یک هزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در لرستان آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha