شوک به ستاره ایرانی فوتبال انگلیس؛ صیادمنش در لیست فروش هال‌سیتی قرار گرفت

تهران- ایرنا- یک سایت انگلیسی مدعی شد که باشگاه هال سیتی، الهیار صیادمنش را در لیست فروش خود قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت hulllive انگلیس، تیم فوتبال هال سیتی در مورد آینده اسکار استوپینان مهاجم و اللهیار صیادمنش وینگر این تیم پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در عصر جمعه با تصمیمات بزرگی روبرو شده است.

استوپینان پیشنهادهای قطعی برای خروج دائم و قرضی دریافت کرده اما هنوز پیشنهاداتی که داشتند نتوانسته باشگاه را راضی کند. هال‌سیتی اصلا دوست ندارد مهاجم کلمبیایی خود را که فصل گذشته ۱۳ گل را برای این تیم در اولین حضورش در فوتبال انگلیس به ثمر رسانده را به راحتی از دست بدهد اما اگر پیشنهاد قابل توجهی را دریافت کنند، مایل به خروج او هستند.

یکی دیگر از بازیکنان هال‌سیتی که مورد توجه تیم‌های اروپایی و لیگ MLS قرار گرفته، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی این تیم است. در شرایطی مشابه اسکار، باشگاه حاضر نیست اجازه دهد یک چهره بسیار محبوب این باشگاه را ترک کند، بدون اینکه بتواند منبع مالی خوبی برای هال‌سیتی باشد و البته جایگزینی برای آن‌ها وجود داشته باشد.

این مهاجم ایرانی پس از یک مصدومیت طولانی‌مدت، جمعه شب برای تساوی مقابل بریستول سیتی به نیمکت هال‌سیتی بازگشت.

گفته می‌شود هال‌سیتی به دلیل خالی کردن لیست خود باید برخی از بازیکنان خود را یا به صورت قطعی یا قرضی از لیست خارج کند و از طرفی دیگر باید مخارج بازیکنان جدید نیز تامین شود. هال‌سیتی قرار است یک مهاجم از استون ویلا خریداری کند و ممکن است در صورت آمدن او، جایی برای صیادمنش وجود نداشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha