۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85214886
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی فلسطین: از مواضع سید حسن نصرالله تعجب نکردیم

تهران-ایرنا- سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در رابطه به سخنان دیشب دبیرکل حزب الله لبنان درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه رهبران حماس گفت که «ما از مواضع سید حسن نصرالله تعجب نکردیم چرا که این تعهد ما به او و مقاومت اسلامی در لبنان است که با تمام توان از حقوق مردم فلسطین دفاع می کند».

به گزارش ایرنا، «محمد الحاج موسی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با شبکه خبری «المسیره» با اشاره به سخنان دیشب دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت «آزادسازی دوم» درباره اینکه هر گونه عملیات ترور رژیم اسرائیل علیه رهبران حماس با پاسخ قوی و قاطع مواجه می‌شود، اظهار داشت: هدف قرار دادن هر رهبر گروه مقاومت فلسطین توسط دشمن، پاسخ سریع، مستقیم و قوی مقاومت را به همراه خواهد داشت.

الحاج موسی افزود: تهدید دشمن به ترور رهبران مقاومت، عزم و حضور آنان را افزایش می دهد، زیرا شهادت بالاترین آرزوی آنان است.

وی در ادامه تصریح کرد: رژیم اشغالگر نتوانست مقاومت غزه را بشکند و مقاومت در کرانه باختری با حضور سرایا القدس ودیگر گردان‌های مقاومت در حال افزایش است.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه هرگونه عملیات ترور دشمن صهیونیست با پاسخی قوی و قاطع مواجه خواهد شد، تصریح کرد: ما هرگز اجازه نمی‌دهیم لبنان به میدان ترور تبدیل شود. نه تهدید و نه اجرای آن، مقاومت را متوقف نخواهد کرد بلکه موجب قدرت گرفتن هرچه بیشتر آن خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha