۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۴۵
کد خبر: 85214916
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخش کشاورزی ایستگاه پایانی نمایشگاه روایت خدمت

۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۴۵
کد خبر: 85214916
بخش کشاورزی ایستگاه پایانی نمایشگاه روایت خدمت

تهران- ایرنا- چهارمین و آخرین روز از برگزاری نمایشگاه دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم با عنوان روایت خدمت و با شعار «وعده، وفا» امروز به فعالیت خود پایان داد.

به گزارش ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، امروز در ششمین روز از هفته دولت و چهارمین روز از برگزاری این نمایشگاه، «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری در بازدید از «نمایشگاه روایت خدمت؛ وعده و وفا» در غرفه وزارت جهاد کشاورزی حضور یافت.

بر اساس این گزارش، حجت‌السلام و المسلمین محمود محمدی عراقی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبری و مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رضا افلاطونی رئیس سازمان امور اراضی کشور، سیاوش احمدی میرقائد سرپرست سازمان امور عشایر ایران و تعدادی از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی از این غرفه بازدید کردند و در جریان مهمترین اقدامات و دستاوردهای وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم قرار گرفتند.

گفتنی است؛ این نخستین بار است که دولت سیزدهم پس از فعالیت ۲ ساله خود مهمترین اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی را به نمایش گذاشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha