۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85215447
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گفت وگو با نماینده مجلس اعلای شیعیان عراق در «ساعت به وقت قدس»

تهران- ایرنا- «ساعت به وقت قدس» در قسمت جدید به گفت وگو با ماجد غماس نماینده مجلس اعلای شیعیان عراق در تهران درباره پیاده‌روی اربعین می‌پردازد.

به گزارش ایرنا، در نخستین بخش از برنامه «ساعت به وقت قدس» با حضور محمد شاهدی تحلیلگر و مجریان برنامه، اخبار مقاومت و سرزمین‌های اشغالی از جمله به هلاکت رسیدن یک صهیونیست در عملیات الخلیل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سپس سوسن الهمه داغ‌ترین‌های فضای مجازی همچون اعتراضات گسترده در اسرائیل به دلیل کشته شدن یک کودک را مرور می‌کند.

«چهره‌های مقاومت» در بخش تازه‌ای با همین نام، به مرور معرفی خواهند شد و نخستین چهره‌ مهم مقاومت که به او پرداخته می‌شود خبرنگار لبنانی موسس روزنامه «السفیر» است.

در ادامه «ساعت به وقت قدس» گفت وگو با حجت الاسلام احمدحسین فلاحی رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و قدس شریف درباره اقدامات مجلس در حوزه مقاومت و ارتباط با کشورهای منطقه روی آنتن می‌رود.

پایان بخش این قسمت از برنامه، گفت وگو با ماجد غماس نماینده مجلس اعلای شیعیان عراق در تهران درباره پیاده‌روی اربعین و واقعه عاشورا است.

«ساعت به وقت فلسطین» با اجرای علی خلیلی، حامد نگارش و سوسن الهمه، تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک پنجشنبه (نهم شهریور) ساعت ۱۷ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود و جمعه (۱۰ شهریور) ساعت ۱۲:۲۰ بازپخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha