۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85215450
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: دولت مردمی، امید را به جامعه تزریق کرده است

بروجرد - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: دولت مردمی ایران قوی، امید را به جامعه تزریق کرده است و به صورت میدانی کارها را پیش می برد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مسلم مرادی" روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد در سالن همایش فرمانداری افزود: دولت مردمی وارد سومین سال خدمت خود شده و اقدمات خوبی در این ۲ ساله توسط دولتمردان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه همه ادارات و ارگان های دولتی، مشکلات جامعه را با تلاش مجاهدانه حل و فصل می کنند تصریح کرد: دولت مردمی به همه وقایع کشور واکنش نشان می‌دهد و به مسائل و مشکلات مردم توجه ویژه دارد.

وی اضافه کرد: در شهرستان بروجرد نیز طرح‌های بزرگی مانند مسکن ملی، سد آبسرده و شهید بروجردی، ورزشگاه ولایت و بیمارستان کوثر در حال انجام است و تاکنون پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد نیز گفت: جنگ ترکیبی در هیچ کشوری از جهان اتفاق نیفتاده در حالیکه تاکنون همه نوع جنگی در ایران اجرا شده است که علت اصلی این اقدام، قوی و الگو شدن ایران برای کشورهای جهان است.

سرهنگ "احمد حسنوند" افزود: ایران در عرصه های مختلف پزشکی، علمی و فناوری پیشرفت های بزرگی داشته است و در حوزه موشکی به پیشرفت های بزرگی با برد ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر رسیده است، همچنین پهباد های ایران می توانند سرنوشت جنگ ها را تغییر دهند که دشمنان از این موضوع شوکه هستند.

وی اظهار داشت: دشمنان با طرح خاورمیانه جدید قصد تجزیه کشورها را داشتند و امروز بعد از گذشت حدود ۱۰ سال از اجرای طرح خاورمیانه جدید هیچ اتفاقی در منطقه رخ نداده است و دشمنان به قدرت ایران در منطقه اذهان دارند بنابراین مدل جمهوری اسلامی یک مدل بسیار موفق برای حکومت داری می باشد که قدرت نظام سلطه را رو به افول برده است.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز به رویکرد ایران قوی پی برده است افزود: دشمنان با ایجاد فتنه و توطئه، قصد شکست ایران را دارند و با طراحی جنگ ترکیبی به دنبال جلوگیری از افول خود، تجزیه ایران و ایجاد فتنه و ۲ قطبی کردن جامعه هستند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه دشمنان در فضای مجازی بزرگترین حمله سایبری را علیه ایران اسلامی رقم زدند تاکید کرد: برخی از جوانان فریب خورده که در کف خیابان حضور دارند باید بدانند اگر دشمن پیروز شود دیگر خبری از امنیت در کشور نیست.

وی بیان کرد: ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال خار چشم دشمنان شده است و آنان در صدد انتقام و زمین گیر کردن انقلاب اسلامی ایران هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha