۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85215487
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدابنده لو به سپیدرود رشت پیوست

۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷
کد خبر: 85215487
خدابنده لو به سپیدرود رشت پیوست

رشت - ایرنا - حمید خدابنده‌لو بازیکن فصل گذشته آرمان گهر سیرجان به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حمید خدابنده لو هافبک مطرح فوتبال ایران که سابقه حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارد، با عقد قراردادی یک ساله در فصل جدید پیراهن سپیدرود را بر تن خواهد کرد.

رادنی دیدار افزود: خدابنده لو سابقه بازی در تیم های استقلال خوزستان، چوکا تالش، نفت تهران و داماش گیلان را دارد و با این تیم ها در سطح نخست فوتبال کشور حضور یافت.

وی ادامه داد: این بازیکن که در نیم فصل دوم سال گذشته به تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان پیوسته بود، سرانجام با مسئولان سپیدرود به توافق رسید تا به همراه این تیم در رقابت‌ها حضور یابد.

وی همچنین از پیوستن هافبک فصل گذشته چوکا تالش به سپیدرود خبر داد و بیان کرد: میلاد کرمانی هافبک فصل گذشته چوکای تالش با سپیدرود رشت قرارداد منعقد کرد تا به همراه این تیم در رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور یابد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: کرمانی اهل تهران است و فصل گذشته در لیگ دسته نخست تیم چوکای تالش را همراهی می کرد و به جز آن در تیم‌های استیل آذین، نفت، پیکان، سایپا و استقلال تهران، خونه به خونه بابل، گسترش فولاد تبریز، مس کرمان، صبای قم، پارس جنوبی جم نیز عضویت داشته است.

دیدار به تمدید قرارداد یک بازیکن دیگر با سپیدرود اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین معین تقوی مدافع سپیدرود قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا برای چهارمین سال متوالی در سپیدرود حضور داشته باشد.

وی در ادامه گفت: پیش از این نیز، میثم فردوسی، محمدرضا داوری هافبک کویر مقوای تهران، میلاد پورقلی دروازه بان فصل گذشته داماش، صادق صادقی، میلاد پورصف شکن، نیما پاکدل بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال اتحاد فومن، عرفان شمخالی مهاجم فصل گذشته چوکای تالش، امید قربانی و پویا عزیزپور با مسئولان باشگاه سپیدرود به توافق رسیده و به این تیم پیوستند.

وی اظهار کرد: همچنین میلاد پورمحسن کاپیتان و مدافع سی و یک ساله سپیدرود رشت و مهیار نوری مدافع وسط این تیم قرارداد خود را با سپیدرود رشت تمدید کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با قدمتی ۵۳ ساله، قدیمی‌ترین تیم فوتبال گیلان و از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی کشور به شمار می‌رود که این تیم هم اینک در رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha