۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85215607
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امکان خرید بیمه مسافرتی اربعین با سکوی برخط «ازکی»

سکوی برخط «ازکی» امکان مقایسه و خرید انواع بیمه‌های کربلا و اربعین را فراهم کرده است. بیمه‌نامه سفر اربعین یا بیمه‌نامه کربلا از زیرشاخه‌های بیمه حوادث، درمان، مسئولیت و مسافرتی است که با هزینه‌ای به صرفه ارائه می‌شود.

تفاوت بیمه‌های اربعین برای چیست؟

بیمه کربلا دارای پوشش‌های گسترده‌ای است و در ۸ طرح با خدمات یکسان اما با سقف پرداخت خسارت متفاوت ارائه می‌شود. البته در صورت نیاز می‌توان علاوه بر خرید بیمه‌نامه سفر اربعین یا بیمه‌نامه کربلا، بیمه مسافرتی را هم از سایت ازکی خریداری کرد تا در کنار پوشش‌ متنوع بیمه اربعین، پوشش‌های دیگری نیز به آن اضافه شود.

نکته قابل توجه، هزینه به صرفه خرید این بیمه است که می توان با استفاده از امکان استعلام قیمت بیمه اربعین در سکوی اینترنتی «ازکی»، پیش از سفارش، مبالغ را مشاهده کرد. زائرانی که قصد زیارت کربلا را دارند، می توانند به راحتی بیمه‌ای متناسب با تعداد مسافر و مدت زمان سفرشان را پیدا کرده و در صورت بروز مشکلاتی مانند حوادث غیرقابل پیش‌بینی یا بیماری، از خدمات و پشتیبانی‌های لازم استفاده کنند.

چگونه بیمه اربعین تهیه کنیم؟

زائران می‌توانند تنها با ورود به ازکی دات کام و انتخاب گزینه «بیمه‌ها» در نوار بالایی سایت و سپس انتخاب گزینه «بیمه کربلا» در بخش بیمه‌های شخصی به صفحه مقایسه بیمه‌های اربعین دسترسی پیدا کنند. پس از ورود به این بخش، انتخاب تعداد نفرات و مدت زمان سفر، بیمه های سازگار با شرایط هر زائر در دسترس است.

در واقع بیمه های اربعین یا کربلا در قالب پوشش‌های بیمه مسافرتی کشور عراق گنجانده شده است که پوشش هزینه‌هایی چون هزینه‌های درمان و پزشکی بر اثر حادثه، نقص عضو و ازکارافتادگی بر اثر حادثه و فوت بر اثر حادثه را فراهم خواهد کرد. پوشش بیمه کربلا از لحظه ورود به کشور عراق آغاز شده و شرکت‌های بیمه‌گر و پوشش‌های بیمه اربعین در مدت حضور در کشور مقصد اعتبار خواهند داشت.

بیمه مسافرتی فراموش نشود

گفتنی است سقف بیمه کربلا ۳۰ روزه تعیین شده است اما زائرانی که قصد حضور طولانی مدتی را در کشور عراق داشته باشند هم می‌توانند در کنار این بیمه، بیمه‌نامه مسافرتی نیز تهیه کنند. هزینه بیمه مسافرتی البته بیشتر از بیمه اربعین خواهد بود، اما در مقابل پوشش‌ بیمه‌ای بیشتری دارد و پیشنهاد می‌شود در کنار خرید بیمه کربلا، حتما بیمه مسافرتی نیز تهیه کنید.

میزان پوشش‌ طرح‌های بیمه کربلا

همانطور که گفته شد، بیمه‌های اربعین با توجه به میزان پوشش خسارت، شامل ۸ طرح مختلف می‌شود که زائران می‌توانند با مقایسه میزان پوشش خسارت و هزینه خرید بیمه‌نامه، مناسب‌ترین طرح برای خود را انتخاب و خریداری کنند:

  • در طرح یک، میزان پوشش هزینه‌های درمانی (پزشکی) ۵ میلیون تومان است و در طرح ۸ به پوشش ۱۰۰ میلیون تومان می‌رسد.
  • دیه فوت و نقص عضو نیز از ۵۰ میلیون تومان پوشش داده می‌شود (طرح یک) و در بالاترین طرح به پوشش ۵۰۰ میلیون تومانی می‌رسد (طرح هشت).

سکوی اینترنتی ازکی با ارائه بهترین پیشنهاد از سوی شرکت‌های بیمه‌گر معتبر که در زمینه ارائه بیمه‌هایی مانند بیمه اربعین سال‌ها فعالیت کردند، قصد دارد شرایطی مطمئن را برای کاربران فراهم کند. همچنین پشتیبانی و مشاوره این سایت مانند همیشه به صورت ۲۴ ساعته و هر روز هفته برقرار است.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha