۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85215663
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور نقش بی بدیل دارند

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیامی مشترک به‌مناسبت هفته تعاون، نقش تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور را بی بدیل دانستند و گفتند: این بخش مهم و مردمی در میدان کار، تولید، افزایش سطح درآمد و مشارکت اجتماعی در جامعه مؤثر است.

به گزارش ایرنا، متن پیام مشترک روز چهارشنبه آیت‌الله "حبیب الله شعبانی‌ موثقی" و "علیرضا قاسمی‌فرزاد" به‌مناسبت هفته تعاون به این شرح است: تعاون به عنوان احیاگر ارزش های مبتنی بر همبستگی، مشارکت، اتحاد و مسولیت‌پذیری اجتماعی است.

این پیام می افزاید: بی‌شک تلاش در حوزه ترویج تعامل و مشارکت هماهنگ بین اقشار مختلف جامعه برای فعال ساختن ظرفیت‌های بالقوه و استفاده مطلوب از فرصت‌ها برای بهره‌وری در عرصه‌های گوناگون و شکوفایی استعدادها در بخش‌های مختلف اقدامی شایسته است که می‌تواند ضمن حفظ ارزش‌های معنوی، نتایج مفید اقتصادی را نیز در بر داشته باشد.

در ادامه این پیام آمده است: تعاونی‌ها و فعالان این حوزه با ایفای نقش در تولید، جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال می‌توانند جهاد اقتصادی را به بهترین شکل اجرا کرده و در آینده نیز با همبستگی و تعامل بیشتر با یکدیگر، بهتر از گذشته در این حوزه نقش‌آفرینی کنند و بی‌شک تلاش جهادگران این عرصه اقدامی شایسته‌ ستایش و قدردانی خواهد بود.

این پیام می افزاید: اینجانبان ضمن تبریک هفته‌ تعاون به همه تعاون‌گران استان همدان و قدردانی از اهتمام این عزیزان در راستای تولید و خدمات و توزیع کالا و خدمات در استان، امیدواریم با توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، زمینه‌ بالندگی بیش از پیش استان همدان در بخش‌های مختلف فراهم شود و با کیفیت بخشی به این پایه و نهادینه کردن آن در جامعه شاهد توفیقات بیش از پیش در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی در دولت مردمی ایران قوی باشیم.

به گزارش ایرنا، ۱۵ هزار نفر در قالب هزار و ۲۹۳ تعاونی‌ فعال در استان همدان شاغل هستند که ۶.۵ تا هفت درصد اشتغال تعاونی های کشور را به خود اختصاص داده است.

هفته تعاون از ۱۳ تا ۱۹ شهریورماه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha