واحد صنایع کیان سرب فروزان ارومیه افتتاح شد

ارومیه – ایرنا –واحد صنایع کیان سرب فروزان ارومیه امروز چهارشنبه همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با هفته دولت ۵۷ پروژه اقتصادی افتتاح می‌شود که ۹۲ درصد اقدامات حوزه اقتصادی استان را تشکیل می‌دهد و از این رو معاون اقتصادی استاندار امروز با حضور دریکی از واحدهای صنعتی روبان بهره‌برداری از این واحد را برید.

جواد کرمی روز چهارشنبه در حاشیه این افتتاح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اجرای ۶۲ پروژه در حوزه اقتصاد اظهار کرد: پروژه‌های بسیاری برای هفته دولت آماده افتتاح و کلنگ زنی است و از این تعداد، ۵۷ پروژه افتتاح می‌شود و پنج برنامه کلنگ زنی برای پروژه‌های جدید اقتصادی در استان داریم.

واحد صنایع کیان سرب فروزان ارومیه افتتاح شد

وی واحد صنایع کیان سرب فروزان ارومیه را اتفاق خوبی در حوزه صنایع و صنعت استان بیان کرد و گفت: در این واحد صنعتی بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و از امروز با افتتاح این واحد زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۰ نفر فراهم شده است.

واحد صنایع کیان سرب فروزان ارومیه افتتاح شد

وی با اشاره به افتتاح واحد صنعتی جیران محور ارومیه نیز گفت: برای بهره برداری از واحد صنعتی جیران محور امین ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

کرمی ادامه داد: با افتتاح این واحد صنعتی زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۴۰ نفر فراهم شده است و این واحد در زمینه تولید انواع قطعات زیربندی کفی تریلی و اکسل عقب تریلی فعالیت می‌کند.

به گزارش ایرنا همزمان با هفته دولت ۱۴۰۲ در مجموع پروژه‌های اقتصادی آذربایجان‌غربی برای سه هزار و ۹۵۰ نفر شغل ایجاد می‌شود که ۲ هزار و ۴۰ شغل با افتتاح پروژه‌های جدید و یک هزار و ۹۱۰ شغل نیز با کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید مشغول به فعالیت می‌شوند.

واحد صنایع کیان سرب فروزان ارومیه افتتاح شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha