دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی برای رفع بخش قابل توجهی از مشکلات گیلان انجام داد

رشت _ ایرنا _ استاندار گیلان گفت؛ طی ۲ سال خدمت دولت مردمی و انقلابی، اقدامات ارزشمندی در راستای رفع بخش قابل توجهی از مشکلات و مسایل موجود در کشور و به تبع آن در گیلان صورت گرفته که لازم است در مسیر امیدآفرینی برای مردم بیان شود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی عصر امروز "چهارشنبه" در دیدار رئیس کل دادگستری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار صبح امروز رئیس‌ جمهور و اعضای هیأت دولت سیزدهم و تقدیر ایشان از عملکرد خوب دولت در برخی بخش‌ها از جمله زیربنایی، رشد شاخص‌های کلان اقتصادی و سیاست خارجی اشاره کرد و افزود: تمجید مقام معظم رهبری از عملکرد دولت سیزدهم که رئیس جمهور خود را خادم مردم ایران اسلامی می داند، نشان از عزم جدی برای خدمت به آحاد جامعه است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند: " در این سی و چند سال از همه‌ دولت ها با گرایش‌ها و توان‌های مختلف حمایت کردم، همه‌ دولت‌ها مستحق این کمک همه ‌جانبه هستند. ما به همه‌ دولت‌ها کمک کردیم اما در مورد این دولت علاوه‌ بر کمک، با نگاه به این ۲ ساله، تمجید هم می‌خواهم بکنم. "؛ این تمجید وظیفه مسئولان را برای خدمت بیش از پیش به مردم ایران اسلامی افزون می کند.

نماینده عالی دولت در گیلان فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را چراغ راه حرکت مسئولان دانست و اظهار کرد: اهتمام دولت در راستای تحقق بیانات رهبرمعظم انقلاب است.

وی با اشاره به حمایت رهبر انقلاب، کمک به قوه مجریه با همراهی سایر قوا را اثربخش برشمرد و تاکید کرد: با عنایت به اینکه عملکرد ۲ ساله این دولت، موجب تقدیر و تمجید است باید با اهتمام بیشتر در حوزه اطلاع رسانی و رسانه‌ای بویژه رسانه ملی، فعالیت‌های خوب ضبه اندازه لازم و شایسته به اذهان مردم منعکس شود.

رئیس کل دادگستری گیلان و پاسداشت هفته دولت و قدردانی از تلاش های انجام گرفته برای خدمت به مردم استان، گفت: وضعیت گیلان با توجه به تلاش های شبانه روزی و مجدانه خادمان مردم در راس آنها استاندار، قطعا برای پیشرفت روز افزون اثربخش و در مقایسه با گذشته این خدمات ملموس است.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد دولت سیزدهم اظهار کرد: تمجید از عملکرد دولت به این معناست که در شرایط سخت کار انجام شود و اینگونه بوده و همه مسئولان با الگوی اسلامی خود را وقف خدمت به مردم بکنند.

وی اضافه کرد: در شرایط سخت کار کردن تمجید دارد، حمایت ایشان از دولت نشان دهنده آن است که دولتمردان با منابع کم و مشکلات فراوان و دشمنی های همه جانبه دشمنان در تلاش هستند.

رئیس کل دادگستری گیلان، همراهی قوه قضائیه در نقاط مختلف استان با قوه مجریه برای پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی و رفع موانع خدمت به مردم را سرلوحه کار دستگاه قضا در استان خواند و ادامه داد: هر جا که نیاز به حضور قوه قضائیه در کنار مسئولان برای تسریع در خدمت به مردم باشد، قطعا از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی همچنین هفته دولت را فرصتی مغتنم برای پاسداشت عملکرد صادقانه دولت سیزدهم و معرفی اقدامات صورت گرفته به مردم دانست و گفت: باید در مقابله با فرافکنی و تخریب رسانه های معاند، رسانه های داخلی، نقش خود را بدرستی برای بیان عملکردها و ایجاد امید در جامعه که مایه هراس دشمنان است، به خوبی ایفا کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha