۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85215967
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صدور ۱۳۸ فقره جواز تاسیس طرح های صنعتی در استان بوشهر

بوشهر - ایرنا- مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهرگفت: طی پنج ماهه امسال، تعداد ۱۳۸ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۴۶ هزار و ۶۹۷ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۲ هزار و ۵۵۰ نفر در استان بوشهر صادر شده است .

به گزارش ایرنا، مهدی صفوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد،: در بازه زمانی مذکور تعداد ۱۳ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با اشتغال ۹۱۹ میلیارد ریال و اشتغال ۴۲۲ نفر در استان صادر شده است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های اقدام شده در حوزه صمت عنوان کرد: در بخش تجارت سه هزار و ۸۲۵ فقره پروانه کسب صنفی با اشتغال ۹ هزار و ۵۶۲ نفر طی پنج ماهه سالجاری صادر شده است.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان تصریح کرد: طی بازه زمانی مذکور، ارزش صادرات انواع کالا از طریق بنادر استان سه هزار و ۷۸۷ میلیون دلار و ارزش واردات کالا به استان بوشهر نیز ۶۱۴ میلیون دلار و همچنین تعداد ۱۵۴ فقره کارت بازرگانی صادر و تعداد ۲۹۳ فقره کارت جهت استمرار فعالیت های بازرگانی تمدید شده است .

صفوی بیان کرد: در زمینه حمایت از بنگاه های اقتصادی در حوزه تولیدی و خدماتی طی سال جاری تعداد ۳۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به منظور بررسی ۲۱۴ پرونده متقاضیان مشکل دار با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: نتایج جلسات کارگروه تسهیل ۲۳۸ مصوبه بوده که ۱۵۹ مورد آن با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان اجرایی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha