هاشمی: حمایت از استعدادها، مدال‌آوری را در ۱۵ سال آینده افزایش می‌دهد

تهران- ایرنا- سرپرست وزارت ورزش و جوانان معتقد است، کشف و پرورش استعدادهای ورزشی در سنین نوجوانی می‌تواند زمینه را برای افزایش مدال‌آوری در ۱۵ سال آینده فراهم کند.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید از رقابت‌های تنیس روی میز المپیاد استعدادیابی در جمع خبرنگاران، گفت: طی دو روز گذشته بازدیدهایی از رقابت‌های المپیاد داشتم. در رقابت‌های تنیس‌ روی میز، ورزشکاران تمامی استان‌ها در دو بخش دختران و پسران حضور دارند که این نوید خوبی برای مدال‌آوری در این رشته در آینده است.

هاشمی با اشاره به برگزاری المپیادهای استعدادیابی، افزود: امیدوارم با اصلاح نقاط ضعف برگزاری مسابقات، سال به سال این المپیاد با همکاری آموزش و پرورش شرایط بهتری پیدا کند و مدال‌آوری‌مان را در ۱۵ سال آینده با استفاده با این استعدادها و سرمایه‌ها بیشتر شود.

وی درباره حمایت‌های وزارت ورزش از فدراسیون تنیس روی میز، تصریح کرد: تنیس روی میز از رشته‌هایی است که گسترش خوبی پیدا کرده و در پارکینگ منازل، پارک‌ها، مدارس و ... می‌توان پینگ‌پنگ بازی کرد. این توسعه و گسترش می‌تواند به مدال‌آوری این رشته کمک کند. هر چند چین به عنوان قدرت اول این رشته، در آسیا حضور دارد و این کار ما را سخت می‌کند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: البته در سال‌های اخیر استعدادهای خوبی مانند برداران عالمیان و امیرحسین هدایی را داشته‌ایم. اگر به این قهرمانان چه از طرف وزارت ورزش، چه فدراسیون و چه هیئت‌های استان‌ها از نظر تسهیلاتی و امکاناتی بیشتر توجه کنیم، می‌توانیم در آینده وضعیت بهتری داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha