سرویس دهی گسترده به زائران اربعین یزد برقرار است

یزد- ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: سرویس دهی گسترده به زائران اربعین استان و مسافران سایر خطوط برقرار است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، محمد رستگاری با اشاره به افزایش تعداد زائران اربعین حسینی از استان یزد در سال جاری اظهار داشت: در ۸ روز گذشته که طرح اربعین در استان یزد آغاز گردیده اقدامات و تلاش های گسترده ای با کمک و همراهی تشکل های صنفی حمل و نقل مسافر در سطح استان اجرا شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت خوشبختانه ناوگان اتوبوسی استان توانسته است به تمام درخواست های حمل و نقل زائران پاسخ داده و در کنار آن اجازه ایجاد خلل در ارائه خدمات دهی مناسب به سایر تقاضاهای خطوط حمل و نقل جاده ای کشور را که از استان یزد قصد مسافرت به آن استان ها را داشته اند نداده است.

رستگاری با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ گونه شکایت مستندی در خصوص افزایش نرخ یا گران فروشی به مجموعه راهداری و حمل و نقل استان منعکس نشده است تصریح کرد: تنها یک مورد تخلف در بررسی های تیم نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مستقر در ترمینال مشاهده که سریعا کمیسیون رسیدگی در این زمینه تشکیل و برخورد قانونی نیز صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha