دشمن به دنبال جنگ شناختی در منطقه است

آبادان - ایرنا - رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ شناختی دشمن در منطقه گفت: دشمن با انتشار برخی اخبار کذب، به دنبال این است که جریان بزرگ اربعین را تغییر دهد و این حرکت در راستای جنگ شناختی است.

به گزارش پنجشنبه ایرنا، سردار مجید خادمی در همایش مالک اشتر در منطقه آزاد اروند با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی روی یک حرکت‌های بزرگی چون اربعین تمرکز کردند، اظهار کرد: دشمن امروز در منطقه گرفتار شده است.

وی افزود: به رغم هزینه های سنگین، دشمن به این‌نتیجه رسیده که نتوانسته به اهداف خود در منطقه دست پیدا کند.

سردار خادمی با بیان اینکه دشمن از همدلی مسلمانان در راهپیمایی اربعین رنج می‌برد، ادامه داد: دشمن با تمام هزینه هایی که انجام داده قادر نیست یک گروهان را به جای امن منتقل کند، این درحالیست که سالانه چند میلیون زائر اربعین بدون هیچگونه مشکل راهپیمایی نجف تا کربلا را طی می‌کنند.

وی با اشاره به همکاری خوب کشور عراق در برگزاری مراسم اربعین، ادامه داد: امسال اقدامات خوبی توسط کشور عراق انجام شده که دلیل آن آسیب شناسی و رفع اشکالات سال‌های گذشته است.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه و نرم افزارهای ایجاد شده در خصوص برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین اظهار کرد: اقدامات مناسبی درخصوص حمل و نقل زائران در مرز ایران و عراق برای جابجایی زائران انجام شده تا به سهولت به مقصد برسند.

شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه اربعین حسینی استان خوزستان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha