۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85216745
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح شهید سلیمانی / هفت مدیر در البرز آماده پاسخگویی به مردم شدند

کرج - ایرنا - سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری البرز گفت: هفت مدیر در این استان در اجرای "طرح شهید سلیمانی" همزمان با هفته گرامیداشت دولت آماده پاسخگویی  به مردم شدند.

"سید اکبر حسینی" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همزمان با هفته گرامیداشت دولت این مدیران با برپایی میز ارتباطات مردمی در مصلی های نماز جمعه دیدار چهره به چهره با شهروندان خواهند داشت.
وی بیان کرد: بر این اساس فردا جمعه ۱۰ شهریور در مصلی شهر کرج رییس مرکز بهداشت شرق شهرستان کرج ،رییس اداره گذرنامه و مدیر کل پست استان البرز پاسخگو هستند.
وی بیان کرد: در مصلی نظرآباد نیز در این تاریخ رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) و رییس اداره بهزیستی این شهرستان پاسخگو هستند.
حسینی یادآورشد: شهرستان طالقان نیز در روز جمعه در مصلی خود با حضور رییس اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش این شهرستان با برگزاری میز ارتباطات پذیرای مردم است.
سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری البرز گفت: همچنین شهروندان گرامی می توانند جهت ثبت نام به سایت www.۱۱۱.ir مراجعه کنند یا در ساعت اداری با شماره تماس ۱۱۱(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha