۹ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۳۳
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85216968
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشست غیر علنی امیرعبداللهیان با رهبران حماس و جهاد اسلامی در بیروت

تهران-ایرنا- وزیر امور خارجه ایران امروز پنجشنبه در یک نشست غیرعلنی در بیروت با رهبران جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، مسئولان بلندپایه حماس و جهاد اسلامی فلسطین به وزیر خارجه ایران این اطمینان را دادند که در این مرحله از عملیات مقاومت در کرانه باختری، عقب‌نشینی نخواهند کرد.

حسین امیرعبداللهیان نیز در این دیدار بر پایبندی تهران به راهبرد حمایت از فلسطینیان، مقاومت و آرمان آزادسازی سرزمین فلسطین تأکید کرد.

وزیر امور خارجه ایران در این نشست غیرعلنی، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره لزوم حمایت از کرانه باختری را یادآور شد و گفت که جمهوری اسلامی ایران به حمایت قاطع خود از مقاومت ادامه خواهد داد.

حسین امیرعبداللهیان» روز پنجشنبه و در ادامه سفرهای منطقه‌ای خود وارد فرودگاه بیروت شد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.

وزیر امور خارجه روز گذشته با سفر به سوریه، با رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و مقامات این کشور دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

امیرعبداللهیان در دیدار با بشار اسد بر لزوم احترام همه طرف‌ها به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در تکمیل روند مبارزه با تروریسم همچنان در کنار سوریه قرار دارد.

وی همچنین در نشست خبری با فیصل مقداد همتای سوری خود سوریه را دوست، برادر و همپیمان ایران و ایران را دوست دوران سخت سوریه خواند و بر ضرورت تقویت پیوندهای برادرانه میان دو کشور تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha