۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰:۰۹
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85217034
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو ارشد حماس: دیدار با وزیر خارجه ایران مثبت بود

۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰:۰۹
کد خبر: 85217034
عضو ارشد حماس: دیدار با وزیر خارجه ایران مثبت بود

تهران- ایرنا- اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس بامداد جمعه در واکنش به دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رهبران گروه‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیروت، گفت که این دیدار مثبت بوده است.

به گزارش ایرنا از المیادین، حمدان افزود: دیدار با امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران مثبت بود و در مورد تجاوزهای جاری (رژیم) اسرائیل گفت وگو شد.

وی گفت: امیرعبداللهیان در دیدار با گروه‌های فلسطینی بر حمایت ایران از مقاومت فلسطین تاکید کرد.

عضو ارشد حماس اضافه کرد: دیدار امیرعبداللهیان و رهبران حماس و جهاد با توجه به تشدید حملات اشغالگران در کرانه باختری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

حمدان همچنین گفت: برجسته ترین پیام دیدار امیرعبداللهیان با گروه‌های فلسطینی این است که اقدامات مقاومت فلسطین مورد تحسین و حمایت متحدان است.

وی در پایان گفت که دیدار وزیر خارجه ایران با گروه‌های مقاومت پیامی مبنی بر وحدت و اتحاد محور مقاومت است.

به گزارش رسانه‌ها، وزیر امور خارجه ایران روز پنجشنبه در یک نشست غیرعلنی در بیروت با رهبران جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین گفت‌ وگو کرده بود.

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان روز پنجشنبه و در ادامه سفرهای منطقه‌ای خود وارد فرودگاه بیروت شد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.

وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه با سفر به سوریه، با رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و مقامات این کشور دیدار و گفت ‌وگو کرده بود.

امیرعبداللهیان در دیدار با بشار اسد بر لزوم احترام همه طرف‌ها به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در تکمیل روند مبارزه با تروریسم همچنان در کنار سوریه قرار دارد.

وی همچنین در نشست خبری با فیصل مقداد همتای سوری خود، سوریه را دوست، برادر و همپیمان ایران و ایران را دوست دوران سخت سوریه خواند و بر ضرورت تقویت پیوندهای برادرانه میان دو کشور تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha