۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱:۵۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85217047
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت هزار اتوبوس کار خدمت رسانی به زوار حسینی را انجام می‌دهند

اهواز - ایرنا - رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه هفت هزار دستگاه اتوبوس کار خدمت رسانی به زوار را انجام می‌دهند، گفت: تاکنون کمبودی در بحث حمل و نقل زائران نداشته‌ایم.

به گزارش ایرنا داریوش امانی پنجشنبه شب در بازدید از پایانه مرزی چذابه اظهار کرد: اگر قرار باشد جمعیت زائران به یکباره بازگردند به طور قطع با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی بیان کرد: قرار بود دستگاه‌های اجرایی کشور، یک هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را برای زوار اختصاص دهند اما این امر محقق نشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به طور قطع اگر یک هزار دستگاه اتوبوس دیگر در اختیار ما قرار داده شود با هشت هزار دستگاه، خدمت رسانی بهتری به زوار خواهیم داشت.

وی ضمن توصیه به زائران مبنی بر موکول نکردن سفر به روزهای پایانی اربعین افزود: در روزهای پایانی به طور قطع با مشکل حمل و نقل مواجه خواهیم شد.

امانی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی زائران نسبت به سال قبل اظهارکرد: امیدواریم مردم به توصیه‌های ستاد اربعین توجه کرده و پس از انجام زیارت، به کشور بازگردند.

مرزهای شلمچه و چذابه در غرب خوزستان ۲ گذرگاه مهم‌ تردد زائران اربعین هستند.

به گزارش ایرنا، حرکت تدریجی زائران اربعین حسینی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر شروع می‌شود و تا چند روز مانده به اربعین به اوج خود می‌رسد.

۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ روز اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha