رویکرد دولت سیزدهم «به هیچ عنوان با آمریکا سازش نمی کنیم» است

ساری- ایرنا- نمایید ولی فقیه در مازندران گفت: مهمترین رویکرد دولت رجایی و باهنر این بود که سازش با آمریکا را به هیچ عنوان نمی پذیریم، رویکردی که دولت سیزدهم آن را عملیاتی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در نماز جمعه این هفته ساری افزود: ملت ایران طی ۴۴ سال با صبر و مقاومت نتیجه موفقیت این انقلاب را لمس کردند.

وی با توضیح این که نگاه دولت رجایی و باهنر در مقابله با آمریکا این بود که اگر آمریکا به ایران گندم ندهد، ما نان خود را بین ملت ۳۰ میلیونی تقسیم می کنیم، بیان داشت: رویکرد امروز دولت نیز این است که هرگز زیر بار ذلت کشورهای غربی به خصوص آمریکا نمی رویم و داشته های خود را با ملت ۹۰ میلیونی تقسیم می کنیم.

امام جمعه ساری به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت اشاره کرد و گفت : رهبری علاوه بر حمایت، از دولت سیزدهم تمجید کرده است، چراکه این دولت مردمی علاوه بر تاکید بر ساده زیستی مسوولان، طرح های زیر بنایی زیادی را همراه با صرفه جویی ارزی عملیاتی کرده است.

محمدی لائینی به بهره برداری از چندین طرح زیر بنایی در بخش های آبرسانی، نیروگاه برق، ریل گذاری و تولید نفت و گاز و مهمتر توجه به آینده طرح ها اشاره کرد و ادامه داد: مهمترین تاکید مقام معظم رهبری این بود که دولت باید به معضلات معیشتی مردم بیشتر توجه کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با ذکر این نکته که خدمات دولت سیزدهم باید بیشتر اطلاع رسانی شود، بیان داشت: این دولت همانند دولت شهید رجایی و باهنر خدمت می کند.

وی با اشاره به این که زایران اربعین حسینی سال به سال در حال افزایش است، بیان داشت: از مسوولان که جریان زیارت اربعین را تسهیل کردند، قدردانی می کنیم.

وی به اهمیت اجرای طرح ساماندهی نیروهای شرکتی دستگاه های اجرایی طبق مصوبه شورای نگهبان اشاره کرد و بیان داشت: باید به معیشت مردم به خصوص کارگران توجه بیشتری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha