مدیران چهارمحال و بختیاری پای میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبه‌ها، درخواست‌ها و مشکلات ۱۵۰ نفر از شهروندان استان در میز خدمت نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد بررسی شد.

فرشاد طهماسبی روز جمعه در حاشیه برگزاری میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در محل اقامه نماز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: ۶۵ نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به همراه کارشناسان و معاونان در روز جمعه با برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد پاسخ‌گوی سوال‌ها، خواسته‌ها و مطالبه‌های مردم استان شدند.

وی افزود: بیشتر درخواست‌های ارائه شده به مدیران در حوزه اشتغال، تسهیلات ازدواج، تسهیلات فرزندآوری، ودیعه مسکن، درخواست مساعدت و شکایت از دستگاه‌های اجرایی است.

طهماسبی برپایی میز خدمت هر هفته در مصلای‌های نماز جمعه را باعث افزایش رضایت مردم اعلام و تصریح کرد: برپایی این میز خدمت با حضور مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم به صورت چهره‌به‌چهره، مستقیم و بی‌واسطه برگزار می‌شود تا مطالبه‌ها و درخواست‌های مردم پیگیری و رفع شوند.

وی یادآور شد: ارتباط مستقیم با مردم از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد به‌طور مستمر برگزار می‌شود.

طهماسبی اظهار داشت: سفرهای استانی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان‌های مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی میدانی مشکلات مردم از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود و این موضوع در تمامی بخش‌های دولت از مدیران ارشد تا مدیران میانی و کارشناسان وجود دارد.

وی گفت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری است که به‌طور مستمر انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha