فرشاد طهماسبی روز جمعه در حاشیه برگزاری میز خدمت دستگاههای اجرایی در محل اقامه نماز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۶۸ نفر از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان به همراه کارشناسان و معاونان در روز جمعه با برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم استان شدند.
وی اظهار داشت: بیشتر درخواستهای ارائه شده به مدیران در حوزه اشتغال، تسهیلات ازدواج، تسهیلات فرزندآوری، ودیعه مسکن، درخواست مساعدت و شکایت از دستگاههای اجرایی است.
وی با اشاره به اینکه برپایی میز خدمت هر هفته درمصلیهای نماز جمعه باعث افزایش رضایت مردم شده است، گفت : برپایی این میز خدمت با حضور مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم به صورت چهرهبهچهره، مستقیم و بیواسطه برگزار میشود تا مطالبات و درخواستهای مردم پیگیری و رفع شدند.
طهماسبی تصریح کرد: ارتباط مستقیم با مردم از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاههای اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد بهطور مستمر برگزار میشود.
وی یادآور شد: سفرهای استانی رییسجمهور و اعضای هیات دولت به استانهای مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی میدانی مشکلات مردم از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم بهشمار میرود و این موضوع در تمامی بخشهای دولت از مدیران ارشد تا مدیران میانی و کارشناسان وجود دارد.
طهماسبی اظهار داشت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راههای برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری است که بهطور مستمر انجام میشود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.
نظر شما