گیتی پسند اصفهان صدرنشین دور رفت لیگ برتر فوتسال جوانان کشور شد

بندرعباس ایرنا - دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور در گروه یک شامگاه جمعه در بندرعباس به پایان رسید و تیم گیتی پسند اصفهان با ۱۲ امتیاز صدرنشین شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این رقابت ها که از روز شنبه چهارم شهریورماه با حضور هفت تیم در سالن فجر بندرعباس آغاز شده بود، در مجموع ۲۱ بازی انجام شد.

در پایان تیم سن ایچ ساوه نیز با ۱۲ امتیاز وتفاضل گل کمتر و مقاومت شهر کرد با ۱۱ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین تیم آیندگان هرمزگان و گهر زمین سیرجان نیز. هر یک با هشت امتیاز در مکان چهارم و پنجم قرار گرفتند وتیم وارسته قزوین با ۶ امتیاز و وحدت اصفهان با ۲ امتیاز ششم و هفتم شدند.

در آخرین روز این رقابت ها سن ایچ ساوه با یک گل از سد گهر زمین سیرجان گذشت، تیم وارسته قزوین نیز در یک بازی نزدیک سه بر ۲ وحدت اصفهان را از پیش رو برداشت وتیم آیندگان نماینده هرمزگان دربرابر مقاومت شهر کرد به تساوی بدون گل بسنده کرد.

دور برگشت این رقابت ها قرار است در شهر ساوه برگزار شود، تا ۲ تیم برتر این گروه مشخص شوند و با ۲ تیم برتر گروه دوم برای تعیین تیم قهرمان رقابت خواهند کرد.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور دور رفت به میزبانی تیم آیندگان هرمزگان با شرکت هفت تیم برتر در یک گروه به صورت دوره ای در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

تیم آیندگان هرمزگان نماینده استان که با موفقیت در دور مقدماتی جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کرد، به مصاف تیم‌های وارسته قزوین، سن ایج ساوه، گیتی پسند اصفهان،وارسته قزوین،مقاومت شهرکرد و وحدت اصفهان رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha