مقاومت شهرکرد، تیم گیتی پسند اصفهان را شکست داد

بندرعباس - ایرنا - دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور که با انجام سه دیدار به میزبانی آیندگان هرمزگان در سالن فجر بندرعباس پیگیری می‌شود، در دومین روز این بازی‌ها تیم مقاومت شهرکرد در برابر گیتی پسند اصفهان به پیروزی دست یافت.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، در این رقابت‌ها تیم مقاومت شهرکرد دست به کار بزرگی زد و تیم مدعی گیتی پسند اصفهان را در یک بازی برتر با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

در آخرین بازی روز دوم نیز تیم سن ایچ و آیندگان هرمزگان به میدان رفتند و در نیمه نخست تیم میهمان با ۲ گل پیش افتاد که تیم آیندگان دست به بازی تهاجمی زد و توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

در ادامه بازی، آیندگان صاحب چندین فرصت گلزنی شد که بازیکنان این تیم نتوانستد از این فرصت‌ها برای گلزنی استفاده کنند و بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود سن ایچ پایان یافت.

در روز نخست این بازی‌ها نیز، ۲ تیم گهر زمین سیرجان و وارسته قزوین به دیدار هم رفتند که در پایان تیم گهر زمین سیرجان با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

تیم آیندگان نماینده هرمزگان در روز سوم استراحت دارد.

در نخستین روز این مسابقات گیتی پسند اصفهان در یک بازی یک طرفه تیم همشهری خود وحدت اصفهان را با نتیجه هفت بریک درهم کوبید، همچنین تیم وارسته قزوین نیز با زدن گل سوم این بازی سه بر ۲ به شهرکرد به نفع خود به پایان رساند.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور دور رفت به میزبانی تیم آیندگان هرمزگان با شرکت هفت تیم برتر در یک گروه به صورت دوره ای در سالن فجر بندرعباس آغاز شده است و تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد.

تیم آیندگان هرمزگان نماینده استان که با موفقیت در دور مقدماتی جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کرد، باید با تیم‌های وارسته قزوین، سن ایج ساوه، گیتی پسند اصفهان،وارسته قزوین،مقاومت شهرکرد و وحدت اصفهان مصاف کند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha