ادامه تاخت‌وتاز سپاهان با حضور یک مهمان ناخوانده!

تهران- ایرنا- چهارمین بُرد متوالی سپاهان در لیگ برتر و تداوم صدرنشینی این تیم در حالی بود که آلومینیوم اراک با کسب سومین پیروزی پشت سر هم به جمع تیم‌های بالای جدولی اضافه شد.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر فوتبال پس از انجام بازی‌های هفته چهارم اولین توقف چند هفته‌ای را در فصل جدید با توجه به آغاز فیفادی سپتامبر ثبت کرد و تیم‌ها به تعطیلات چند هفته‌ای رفتند. رقابت در هفته چهارم مانند سه هفته گذشته در بالا و پایین جدول داغ و جذاب دنبال شد تا از همین هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و سوم، چهره‌های تیم‌هایی که برای قهرمانی می‌جنگند و تیم‌هایی که برای سقوط نکردن باید کمربندهایشان را سفت ببندند، در حال مشخص شدن باشد. نگاهی به فراز و فرودهای هفته چهارم انداخته‌ایم.

امسال نه هر سال!

مانند سه هفته گذشته، در هفته چهارم هم سپاهان یک سه امتیاز دیگر به امتیازهایش اضافه کرد تا شاگردان ژوزه مواریس با ۴ برد متوالی در ۴ بازی گذشته تنها تیمی باشند که امتیاز کامل را تا اینجای فصل جدید کسب کرده‌ و صدر جدول را به رنگ زرد درآورده‌اند.

ادامه تاخت‌وتاز سپاهان با حضور یک مهمان ناخوانده!

به نظر می‌رسد پروژه شکستن طلسم قهرمانی با هدایت مورایس به خوبی در راه پیش رفتن است و حتی 10 نفره شدن این تیم برابر پیکان در هفته چهارم هم نتوانست ترمزشان را بکشد تا آنها با ثبت یک برد دیگر نشان دهند که مدعی اصلی قهرمانی هستند و عزمشان برای شکستن طلسم ۹ ساله قهرمان نشدن در لیگ جزم‌تر از هر فصل دیگری است.

بازگشت سرخابی‌ها به رقابت با سپاهان

هفته چهارم بازگشت دوباره سرخابی‌ها به جاده برد و رقابت با سپاهان در بالای جدول لیگ شماره ۲۳ بود. پرسپولیس که در هفته سوم برابر ذوب‌آهن با نتیجه تساوی متوقف شده بود، این هفته در اهواز، فولاد را شکست داد. قرمزها با کسب سومین برد در چهار هفته گذشته از لیگ، در ۲ امتیازی سپاهان قرار گرفتند تا نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده شاگردان مورایس باشند.

ادامه تاخت‌وتاز سپاهان با حضور یک مهمان ناخوانده!

استقلال هم پس از باخت به سپاهان در اصفهان، در بازی چهارم دوباره توانست به جاده پیروزی برگردد و این هفته استقلال خوزستان را شکست داد تا با ۳ برد و یک باخت، سومین تیم مدعی فصل جدید باشد که سایه‌به‌سایه سپاهان و پرسپولیس حرکت می‌کند.

ادامه تاخت‌وتاز سپاهان با حضور یک مهمان ناخوانده!

اراکی‌ها مهمان ناخوانده بالای جدول

تا اینجای فصل جدید اراکی‌ها شگفتی‌ساز بوده‌اند و روند فوق‌العاده‌شان با سیدمجتبی حسینی سبب شده یکی از مهمانان ناخوانده بالای جدول باشند. آنها این هفته با بُرد شمس‌آذر توانستند سومین برد متوالی در چهار بازی گذشته‌شان را به دست بیاورند.

ادامه تاخت‌وتاز سپاهان با حضور یک مهمان ناخوانده!

آلومینیوم که فصل جدید را با شکست مقابل پرسپولیس آغاز کرد در سه بازی بعدی سه برد متوالی به دست آورد تا در پایان هفته چهارم، این تیم اراکی با ۹ امتیاز تنها به دلیل تفاضل گل پایین‌تر از استقلال رده سومی، در رده چهارم قرار گرفته است.

باید دید روند صعودی اراکی‌ها که دومین فصل حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند تا کجا ادامه پیدا می‌کند.

آشتی تراکتور و نساجی با برد

هفته چهارم برای تراکتور و نساجی و آن هواداران پرشورشان برخلاف سه هفته گذشته با یک پایان خوب همراه بود تا آنها با با یک خاطره خوش به تعطیلات فیفادی شهریور بروند. هر چند تراکتور باید امروز بازی عقب‌افتاده برابر استقلال خوزستان را از هفته سوم برگزار کند.

ادامه تاخت‌وتاز سپاهان با حضور یک مهمان ناخوانده!

با این حال تبریزی‌ها که لیگ را با دو شکست برابر سپاهان و پرسپولس شروع کردند، در هفته چهارم توانستند مس رفسنجان را شکست دهند و پس از ۲ بازی طعم برد را در فصل جدید بچشند تا بحران تیم پاکو خمس ادامه ‌دار نباشد.

در آن سو نساجی هم با آن هواداران پرشور، پس از دو مساوی و یک باخت در سه هفته اول لیگ، سرانجام در هفته چهارم لیگ با سیدمهدی رحمتی سرمربی جدیدش اولین پیروزی را با عبور از صنعت نفت آبادان جشن گرفت تا بحران این تیم عمیق‌ نشود.

ادامه تاخت‌وتاز سپاهان با حضور یک مهمان ناخوانده!

روزگار متفاوت رفسنجان در لیگ بیست و سوم

شاید یکی از تیم‌هایی که پیش‌بینی نمی‌شد فصل جدید را با قرار گرفتن در رده‌های پایین جدول استارت بزند، مس رفسنجان بود. این در حالی بود که مسی‌ها فصل گذشته با محمد ربیعی، لیگ را با قرار گرفتن در رده پنجم به پایان رساندند.

با این حال جدایی ربیعی و رفتن او به ذوب‌آهن و نشستن ساکت الهامی روی نیمکت مس تا اینجای فصل سبب شده روند این تیم ۱۸۰ دچار تغییر شود.

ادامه تاخت‌وتاز سپاهان با حضور یک مهمان ناخوانده!

مس که لیگ را با دو مساوی متوالی با هوادار و نساجی آغاز کرده بود، در دو مسابقه بعدی در هفته سوم و چهارم برابر شمس‌آذر و تراکتور دو باخت متوالی را تجربه کرد تا با تنها ۲ امتیاز از ۴ بازی در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha