۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبر: 85217976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرسپولیس چقدر تا سقف بودجه فاصله دارد؟

۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبر: 85217976
پرسپولیس چقدر تا سقف بودجه فاصله دارد؟

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی خود را برای حضور مقتدر در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند که تا رسیدن به سقف بودجه هنوز فاصله زیادی دارد.

به گزارش ایرنا، قانون سقف بودجه باعث شده تا خیلی از تیم‌های باشگاه فوتبال ایران برای خرید بازیکن با مشکلاتی مواجه شوند. این در حالی است که برخی تیم‌ها معتقدند که رقبایشان این قانون را رعایت نمی کنند و این مسئله به موضوعی جنجالی در فوتبال ایران تبدیل شده است.

پرسپولیس یکی از باشگاه‌هایی است که ادعا دارد سقف بودجه را رد نکرده و هنوز تا رسیده به آن سقف فاصله زیادی دارد. سرخپوشان پیشتر تنها اندازه یک بازیکن به رسیدن به سقف نزدیک بود اما حالا جا برای جذب دو بازیکن دارد.

در حال حاضر پرسپولیس بیشتر از ۶۰۰ هزار دلار تا رسیدن به سقف فاصله دارد و در تلاش است تا حدود ۱۰۰ هزار دلار را برای جذب دروازه بان دوم که زیر ۲۳ سال سن داشته باشد هزینه کند و بقیه این مبلغ را برای خرید یک مهاجم خارجی صرف کند. این در حالی است که اگر مهاجم مدنظر، ایرانی باشد دست باشگاه برای انتخاب دروازه بان دوم خارجی بازتر است.

سرخپوشان که تا پایان هفته چهارم لیگ برتر با سه برد و یک تساوی با ۱۰ امتیاز و حضور در جایگاه دوم به تعطیلات لیگ رفتند، در گروه پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سرخپوشان با تیم‌های النصر عربستان، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان همگروه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha