۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبر: 85218224
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعطیلی آرایشگاه زنانه در کازرون به دلیل دخالت در امور پزشکی

شیراز-ایرنا-با تلاش کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهید «پیرویان» کازرون یک آرایشگاه زنانه به دلیل استفاده از دستگاه های غیرمجاز و دخالت در امور پزشکی، تعطیل شد.

کارشناس سلامت محیط مرکز بهداشت با تاکید بر اینکه آرایشگران، تنها مجاز به فعالیت در حوزه شغلی خود هستند، گفت: استفاده از دستگاه حلزون تراپی، مزوتراپی، هیدروفشیال، هیدرو درمی، تاتو، لیزر، پیرسینگ، هایفو، میکرونیدلینگ و تزریق ژل و بوتاکس در آرایشگاه ها، ممنوع است.

اکرم عفیفیان روز شنبه افزود: انجام اینگونه فعالیت ها از سوی آرایشگران ضمن اینکه می تواند صدمات جبران ناپذیری برای مراجعان به همراه داشته باشد، دخالت در امور پزشکی محسوب و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می شود.

او اضافه کرد: در همین راستا و با تلاش کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهید «پیرویان» کازرون یک آرایشگاه زنانه به دلیل استفاده از دستگاه های غیرمجاز و دخالت در امور پزشکی، تعطیل و پرونده متخلف به مراجع قانونی ارجاع شده است.

عفیفیان از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف های بهداشتی در شهرستان، موضوع را در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۰ رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اطلاع رسانی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha