۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85218247
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت چهار میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده های ایلام

۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبر: 85218247
ثبت چهار میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده های ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام گفت: چهار میلیون و هفت هزار تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ایلاماز اول ماه صفر تاکنون ثبت شده است.

«سیدزاهدین چشمه خاور» در شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ۱۵روز اول ماه صفر تردد بالغ بر چهار میلیون و هفت هزار تردد وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ایلام ثبت شده که در هم سنجی با مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: طی این بازه زمانی ورودی وسایل نقلیه به استان ۴۱۷ هزار و ۷۱۳ دستگاه خودرو و خروجی ۲۸۱ هزار و ۵۰۹ دستگاه بوده است.

چشمه خاور با اشاره به اینکه در این مدت پرتردد ترین محور سرابله به ایلام بوده است، عنوان کرد: هم اکنون ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۴ دستگاه تردد شمار در سطح راه های استان فعال هستند.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط با ما و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل نموده و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در میان بگذارند.

تاکنون ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر اربعین از مرز مهران تردد کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha