۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبر: 85218263
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عسگریان: فدراسیون تنیس بهره‌بردار مجموعه استقلال شد

تهران- ایرنا- سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور می‌گوید که آکادمی تنیس استقلال باید زودتر از اینها برای بهره‌برداری در اختیار فدراسیون تنیس قرار می گرفت.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، مهیار عسگریان در مراسم عقد قرارداد اجاره بین مجموعه تنیس استقلال و فدراسیون تنیس اظهار کرد: امکان بهره‌برداری از این مجموعه باید زودتر از اینها به فدراسیون مربوطه واگذار می‌شد و امروز این موضوع با پیگیری‌های رئیس فدراسیون و نظر موافق سرپرست وزارت ورزش و جوانان محقق شد تا مجموعه تنیس استقلال در اصل به خانه اصلی خود بازگردد.

وی اضافه کرد: این اتفاقات منشا خیر و برکت برای تنیس خواهد بود و امیدواریم روزهای خوبی را در تنیس شاهد باشیم، اتفاقات خوبی در تنیس رقم خورد و با عقد این قرارداد، شاهد رشد و توسعه بیشتر این ورزش خواهیم بود.

عسگریان گفت: اماکن ورزشی باید در اختیار فدراسیون‌ها باشد تا در راستای ماموریت اصلی خود کار کنند. مجموعه‌ها و اماکن ورزشی باید در اختیار اهالی ورزش باشد تا با هزینه مناسب شرایط حضور ورزشکاران در فضاهای ورزشی محقق شود. مدال‌آوری و قهرمان‌پروری موضوع بسیار مهمی است و فدراسیون‌ها و متولیان ورزشی با هدف موفقیت در عرصه‌های مختلف با نگاهی متفاوت نسبت به بخش خصوصی این موضوع را مدیریت می‌کنند.

آکادمی تنیس استقلال در سال ۱۳۹۰ تحت مدیریت وقت فدراسیون تنیس بود و بر همین مبنا این مرکز به عنوان مرکز ملی تنیس ایران به کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی معرفی شد و پس از آن به عنوان یکی از مراکز تنیس غرب آسیا فعالیت خود را ادامه داد. در سال‌های گذشته این آکادمی از مجموعه فدراسیون تنیس جدا شد اما با پیگیری‌های فدراسیون و جامعه تنیس و با حمایت‌های مسئولان وزارت ورزش و جوانان، این مرکز بار دیگر به فدراسیون تنیس واگذار شد تا در هفته دولت، هدیه‌ای به یاد ماندنی به جامعه تنیس ایران تعلق بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha