عضو مجلس خبرگان: احیای روحیه امید،عامل تمجید رهبری انقلاب از دولت است

تهران- ایرنا- نماینده خوزستان در مجلس خبرگان دولت سیزدهم را مردمی‌ترین، کارآمدترین، مخلص‌ترین دولت روی کار آمده بعد از پیروزی انقلاب خواند و گفت: تمجید رهبری از دولت برای احیای روحیه امیدِ مردم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن حیدری آل‌کثیر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره دیدار رهبر انقلاب با اعضای دولت اظهار داشت: حکمت تمجیدهایی که مقام معظم رهبری از دولت کرده‌اند به چند موضوع برمی‌گردد. نخست اینکه این دولت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردمی‌ترین، کارآمدترین، مخلص‌ترین و با استقامت‌ترین دولت بوده، تمجید رهبری از دولت برای احیای روحیه امید مردم است.

وی افزود: از طرف دیگر دشمن هم در خارج و هم در داخل برای خدشه‌دار کردن و تضعیف دولت، تبلیغات بسیار گسترده و ظالمانه‌ای علیه شخص رئیس جمهور و دولت به راه انداخته‌ است مقام معظم رهبری ، حکمتشان اقتضا کرده که باید از عملکرد دولت دفاع کنند. موضوع حائز اهمیت دیگر اینکه مردم از بسیاری از خدماتی که دولت انجام می‌دهد، بی‌خبر هستند در نتیجه زمینه برای ناامید کردن مردم با توجه به تبلیغات گسترده ضددولتی فراهم شده است.

تمجید رهبری از دولت برای تزریق روحیه امید به مردم است

حجت‌الاسلام حیدری آل‌کثیر عنوان کرد: مقام معظم رهبری از باب تزریق روحیه امید به مردم و اینکه آنها واقعیت‌ها و حقایق عملکرد دولت که به صورت شبانه‌روزی خدمت می‌کنند را ببینند، بسیار به موقع موضع حکیمانه و پدرانه شان را اعلام کردند.تمجید رهبری به کارآمدی و خدمات بسیار شایسته‌ای که در این دو سال در مقایسه با دولت‌های قبل انجام داده است، برمی‌گردد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان افزود: دولت‌ سیزدهم با وجود فشارهای حاکم بر اثر تحریم‌های آمریکا و مشکلات مختلف داخلی و خارجی و فتنه‌هایی که به راه انداخته بودند توانست تا این حد موفقیت به دست آورد، بنابراین شایسته تقدیر است. به عنوان مثال در زمینه ارزآوری هیچ دولتی به اندازه دولت سیزدهم نتوانست ارزآوری، صادرات غیرنفتی و همچنین تولید و صادرات نفت را افزایش دهد و این دولت همچنین در مقابله با کرونا، ساخت واکسن و هم واردات آن هم موفقیت‌های فراوانی به دست آورد.

وی به موضوع آبرسانی به ۱۰ هزار روستایی که با مشکل آب مواجه بودند هم اشاره کرد و گفت: بحث گازرسانی، جاده‌سازی، ریل‌سازی نیز از دیگر موفقیت‌های دولت سیزدهم است.

امام جمعه موقت اهواز، ایجاد ارتباط با سازمان‌های اقتصادی و بین‌المللی مانند شانگهای و بریکس را از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم توصیف و اظهار کرد: دولت‌های قبل نتوانستند در این زمینه‌ها اقدامی انجام دهند اما دولت سیزدهم توانست این ارتباطات را ایجاد کند.به‌طور قطع این ارتباطات سازنده زمینه‌ساز اقتدار هرچه بیشتر ملت ایران و نقش‌آفرینی آن در منطقه خواهد بود و امید است خداوند توفیق خدمتگزاری هرچه بیشتر این دولت به مردم خوب و شایسته ملت ایران را عنایت کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha