تمجید رهبر انقلاب نشانه موفقیت و آینده‌نگری دولت سیزدهم است

تهران - ایرنا - نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمجید رهبر انقلاب، نشان دهنده عملکرد موفق دولت و آینده نگری آن در افزایش رشد سرمایه گذاری و کاهش بیکاری است.

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار رییس جمهور و اعضای هیات دولت اظهار کرد: امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی - الهی خود، ۲ رمز پیروزی انقلاب را انگیزه الهی و وحدت کلمه در سطوح مختلف مدیریتی کشور برشمردند که محقق شدن آن، به مردمی بودن مسوولان بستگی دارد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیشتر دیدارهای خود با دولتمردان و نمایندگان مجلس، به «کار برای مردم» تاکید دارند و نمایندگان مجلس یازدهم هم به مردمی بودن دولت سیزدهم، اذعان دارند.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاق در مجلس با بیان اینکه دولت سیزدهم طی دو سال گذشته با حضور در بطن جامعه و ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم، در جهت بهبود شرایط کشور حرکت کرد، تصریح کرد: تمجید رهبر انقلاب، نشان‌دهنده عملکرد موفق دولت و آینده‌نگری آن در افزایش رشد سرمایه‌گذاری و کاهش بیکاری است.

حدادی در ادامه اظهارات خود با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت در حوزه دیپلماسی خارجی و در ارتباط با کشورهای همسایه، کشورهای آسیایی، حوزه آمریکای لاتین و آفریقا اظهار کرد: عضویت جمهوری اسلامی ایران در پیمان‌های بین‌المللی نظیر شانگهای و بریکس و همچنین ارتقای روابط با آسیا و اوراسیا، پنجره‌های مهمی بودند که دولت سیزدهم به مدد دیپلماسی قوی محقق کرد و ثمرات آن در آینده‌ای نزدیک مشاهده خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به عملکرد دولت در بخش تولید و تجارت کشور گفت: دولت سیزدهم طی دو سال اخیر، امر تولید را در دستور کار خود قرار داد و در همین باره، رشد صادرات در بخش تجارت می‌تواند پشتیبان تولیدکنندگان در اصناف مختلف باشد.

نماینده استان البرز در مجلس درباره توجه رهبر معظم انقلاب به معیشت مردم اظهار کرد: به رغم تلاش‌های صورت گرفته، ضروری است که تیم اقتصادی دولت موضوع معیشت مردم را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهد تا اقدامات مثبت انجام شده، به زودی اثر خود را در سرمایه‌گذاری و رونق تولید نشان دهند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه اطلاع‌رسانی صحیح از دستاوردهای دولت، سبب امیدآفرینی در جامعه خواهد شد تصریح کرد: شیوه اطلاع‌رسانی دولت در معرفی اقدامات انجام شده باید هنرمندانه صورت بگیرد تا سبب اثربخشی شود. بر همین اساس، دولت باید از ظرفیت دهیاران، بخشداران، فرمانداران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی برای اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح اقدامات و دستاوردها بهره بگیرد.

وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع رسانی دستاوردهای دولت گفت: دشمن در فضای مجازی سرمایه‌گذاری سنگینی انجام داده و رهبر معظم انقلاب همواره به اقدام به موقع در برابر تحرکات دشمن تاکید داشته‌اند. با این حال، گاهی اقدام به موقع در برابر عناد دشمنان انجام نمی‌شود.

حدادی در این باره اضافه کرد: با اطلاع رسانی دقیق در روستاها، شهرستان‌ها و شهرها درباره عملکرد دولت، می‌توان بر حاشیه‌سازی رسانه‌ای دشمنان فائق آمد.

این نماینده مجلس با اشاره به برنامه هفتم توسعه که از سوی دولت به مجلس ارائه شده و در کمیسیون مربوطه در حال بررسی است، تاکید کرد: براساس ارزیابی صورت گرفته از برنامه‌های توسعه گذشته، معلوم شده که حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد آن‌ها اجرایی شده‌اند. بر همین اساس مجلس و دولت تاکید دارند که تدوین صحیح برنامه هفتم به کاهش فاصله طبقاتی، کاهش تورم، افزایش ارزش پول ملی و حمایت از تولید منجر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha