مسی اگر بد بازی کند باید شگفت‌زده شویم/ مقایسه زلاتان و لیونل اشتباه است

تهران- ایرنا-مهاجم تیم اف‌سی لس‌آنجلس آمریکا که بامداد دوشنبه باید برابر فوق‌ستاره آرژانتینی و اینترمیامی قرار بگیرد، به تمجید ستاره این هفته‌های MLS پرداخت.

به گزارش ایرنا، حضور لیونل مسی در اینترمیامی سبب شده نگاه‌ها به لیگ آمریکا بیشتر از هر زمانی شود و خیلی از هواداران فوتبال با تنظیم ساعت‌شان به وقت آمریکا به مشتریان پروپاقرص MLS تبدیل شده‌اند.

در چنین شرایطی اینترمیامی در ادامه رقابت‎‌های لیگ آمریکا بامداد دوشنبه مهمان تیم اف‌سی لس‌آنجلس است.

کارلوس ولا مهاجم تیم اف‌سی لس‌آنجلس که برای بازی دوشنبه و رویارویی با مسی آماده می‌شود، در گفتگویی با AS اسپانیا درباره لیونل مسی و زلاتان ابراهیموویچ صحبت کرده است.

مسی اگر بد بازی کند باید شگفت‌زده شویم/ مقایسه زلاتان و لیونل اشتباه است

ولا در این گفت‌وگو تاثیر مسی و ابراهیموویچ را در MLS قبل از رویارویی تیمش مقابل اینتر میامی مقایسه کرده است.

مسی پس از یک مدت کوتاه بازی در آمریکا، توانست با اینترمیامی یک جام کسب کند، این در حالی است که ابراهیموویچ در ۵۶ بازی ۵۲ گل برای لس آنجلس گلکسی به ثمر رساند، اما موفق به کسب عنوانی با این تیم نشد.

مسی اگر بد بازی کند باید شگفت‌زده شویم/ مقایسه زلاتان و لیونل اشتباه است

ولا به AS گفت: زلاتان در گلزنی مسلط بود اما جامی نبرد. مسی در زمان کمتری پیروز شده اما این دو بازیکن چیزهایی نیستند که بتوان آنها را با هم مقایسه کرد، زیرا بازیکنان متفاوتی در موقعیت‌های مختلف هستند.

مهاجم اف‌سی لس‌آنجلس گلاکسی افزود:»اگر [مسی] بد بازی کند، تعجب می‌کنم. مهم نیست در کجای دنیا بازی می‌کنید، وقتی بهترین بازیکن باشی در هر لیگی شما بهترین هستید. اگر او گل نزند یا بازی نکند، من شگفت‌زده خواهم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha