ناترازی منابع و مصارف بانکی مانع جدی حمایت از طرح های اشتغالزا در ایلام است

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه ناترازی منابع و مصارف بانکی یکی از موانع جدی حمایت از طرح های اشتغالزا در ایلام است، گفت: زیرساخت های استان همچنان نیازمند توجه است.

|به گزارش ایرنا، "شهریار عباسی" شامگاه شنبه در نشست تودیع و معارفه مدیر پست بانک استان با تقدیر از خدمات مجموعه پست بانک در استان، اظهار کرد: پست بانک خدمات ارزنده و متنوعی به مناطق محروم استان ارائه کرده‌است.

وی افزود: در این ایام اربعین خدمات به زائران اربعین حسینی ( ع ) در تامین ارز و تامین نقدینگی خودپردازهای سیار و ثابت خدمات شایسته ای به زوار ارایه نموده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام همچنین پذیرایی از زوار در موکب های اربعین را از دیگر خدمات این بانک برشمرد.

وی اظهار داشت: استان ایلام در دوران جنگ تحمیلی و دوران بازسازی به خوبی از اعتبارات دولتی استفاده نکرد و زیرساخت های آن همچنان نیازمند توجه است.

عباسی افزود: انتظار ما است که شبکه بانکی کشور با حمایت از پست بانک استان و بحث تامین نقدینگی از طریق تسهیلات اشتغالزایی شبکه بانکی استان را تقویت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: امیدواریم که توجه به استان با تامین نقدینگی توسط پست بانک تداوم پیدا کند زیرا این استان در همه بانک‌ها با ناترازی منابع و مصارف مواجه شده و این یک معضل در امر سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای استان شده است.

وی افزود: امیدواریم که این بحث ناترازی را نادیده گرفته و با تامین نقدینگی برای حمایت از طرح های اشتغالزا مورد توجه قرار بگیرد.

در ادامه این نشست از زحمات و تلاش های آقای سلیمانی تقدیر و آقای میری به عنوان جانشین ایشان معرفی شد.

در این نشست غزلباش مدیر اداره امور استانها و ارزیابی پست بانک کشور حضور داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha