۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸
کد خبر: 85219233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلاهبرداران میلیاردی توسط پلیس ری دستگیر شدند

۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸
کد خبر: 85219233
کلاهبرداران میلیاردی توسط پلیس ری دستگیر شدند

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ کلاهبردار میلیاردی با اقدامات پلیسی و تخصصی پلیس آگاهی این فرماندهی، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز یکشنبه در این باره گفت: پیرو وصول یک فقره پرونده کلاهبرداری از شرکت آلستار شهرک صنعتی شمس آباد به ارزش ۸۰ میلیارد ریال پیگری موضوع سریعاً در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مسئول افزود: کارآگاهان پس از بررسی های همه جانبه و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم یا مجرمان با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی هویت و مخفیگاه متهمان را در شهرستانهای اطراف بدست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: با بدست آوردن هویت متهمان و پس از تشریفات قضائی، تیم عملیات پلیس آگاهی سه نفر از اعضای باند کلاهبرداری را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و مواجهه با شاکی پرونده به جرم خود اقرار کردند.

سرهنگ طرهانی یادآور شد: شهروندان توصیه های پلیس را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریتهای ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

وی همچنین از دستگیری ۴ سارق سیم و کابل و یک زورگیر در ری خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha