امیری: اتحاد به موفقیت ختم می‌شود/ حریفان ما قابل احترام هستند

تهران- ایرنا- بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال ایران گفت: اتحادی که اکنون در تیم ملی ایران حاکم است، می‌تواند به موفقیت در جام ملت‌های آسیا تبدیل شود.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، وحید امیری در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه اردوی تیم ملی دوباره شروع شد و بازیکنان دور هم جمع شدند. امیدوارم دو بازی دوستانه برابر بلغارستان و آنگولا برای ما خوب باشد و به نتایج مناسب برسیم.

وی افزود: با نزدیک شدن به جام ملت‌ها، هماهنگی و اعتماد به نفس برای تیم ما مهم است. رقبای ما در فیفادی‌های قبلی بازی‌های خوبی داشته‌ و قدرتمند هستند. نباید بی‌انصافی کنیم و قبول داشته باشیم که حریفان‌مان قابل احترام هستند.

امیری اضافه کرد: باید اتحاد داشته باشیم تا به هماهنگی رسیده و به نتایج خوبی در آسیا دست یابیم. بازیکنان ما پتانسیل خوبی دارند و باید این توان را نشان دهند.

وی گفت: متاسفانه در دو دوره قبلی جام ملت‌ها بدشناس بودیم و اشتباهات بچه‌گانه موجب حذف تیم شد. تیم ایران توان بالایی دارد و هرچند تیم‌های آسیایی سرمایه‌گذاری عظیمی انجام می‌دهند، اما تیم ما بسیار خوب است.

ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اکنون تلفیقی از بازیکنان باتجربه حاضر در اروپا و نفرات حاضر در لیگ برتر، شاکله تیم ایران را تشکیل می‌دهند و مطمئن باشید حفظ اتحاد می‌تواند به موفقیت ختم شود. امیدوارم از جانب پیشکسوتان، رسانه‌ها و مردم نیز حمایت شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha