۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۰۰
کد خبر: 85219519
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طلسم ادامه‌دار طارمی در شب تساوی جنجالی پورتو؛ VAR دست‌بردار مهدی نیست

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پورتو از هفته چهارم رقابت‌های لیگ پرتغال در خانه میزبان آروکا بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های پورتو و آروکا از هفته چهارم رقابت‌های لیگ پرتغال از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه دراگو برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مهدی طارمی پس از منتفی شدن انتقالش به میلان، امشب همانند ۳ بازی قبلی پورتو در لیگ پرتغال و همچنین دیدار سوپرکاپ مقابل بنفیکا در این دیدار نیز در جمع ۱۱ بازیکن ابتدایی تیمش در مسابقه با آروکا حضور داشت.

طارمی سال گذشته با زدن ۲۲ گل در ۳۳ مسابقه لیگ برتر پرتغال به عنوان آقای گلی دست پیدا کرد اما در سه هفته ابتدایی فصل جدید این مسابقات نتوانسته گلزنی کند یا پاس گل بدهد و امشب با امید شکستن این طلسم پا به میدان گذاشت.

مهدی خیلی زود در دقیقه ۱۲ موفق به گلزنی شد، او موفق شد روی ارسال ژائو ماریو با ضربه سر تماشایی دروازه آروکا را باز کند اما از اتاق VAR به داور مسابقه خبر داده شد که مهاجم ایرانی پورتو ۳۲ سانتی متر از آخرین مدافع آروکا جلوتر است و به همین دلیل گل مهدی طارمی رد شد تا یأس و ناامیدی بر صورت مهاجم ایرانی بنشیند.

طلسم ادامه‌دار طارمی در شب شب تساوی جنجالی پورتو؛ VAR دست‌بردار مهدی نیست

این دومین هفته متوالی بود که گل طارمی توسط VAR مردود اعلام می‌شود و به نظر می‌رسد مهدی روی دور بدشانسی قرار دارد. او در دقیقه ۵۵ نیز یک موقعیت عالی گلزنی داشت که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

برخلاف جریان بازی این تیم میهمان بود که موفق شد در دقیقه ۸۳ توسط کریستو گونزالز دروازه پورتو را باز کند تا کار برای شاگردان سرجیو کونسسائو برای جبران نتیجه سخت شود.

در دقیقه ۹۰ این دیدار طارمی در محوطه جریمه آروکا توسط مدافع این تیم سرنگون شد و داور بازی تصمیم به اعلام خطای پنالتی گرفت. اما باز هم VAR مانع از گلزنی احتمالی و درخشش طارمی شد. داور بازی به شکل عجیبی بعد از گذشت زمان طولانی و صحبت تلفنی با اتاق VAR تصمیم گرفت خطا پنالتی را لغو کند.

داور این دیدار ۱۷ دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم در نظر گرفت. در دقیقه ۱۳ وقت‌های اضافه، یک بار دیگر طارمی در محوطه جریمه آروکا با زیرکی و هوش بالا موفق شد مدافع آر.کا را مجبور به خطا پنالتی کند و این بار دیگر VAR تصمیم داور را پذیرفت.

طارمی که کمی احساس مصدومیت داشت تصمیم گرفت ضربه پنالتی را به وندرسون گالنو بسپارد. اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان آروکا به زیبایی مهار کرد. سرانجام فشار حملات پورتو در ۱۹+۹۰ جواب داد و اوانیلسون موفق شد در شلوغی محوطه جریمه آروکا دروازه این تیم را باز کند و پورتو را از شکست خانگی نجات داد.

با این نتیجه پورتو ۱۰ امتیازی باقی ماند و در رتبه دوم قرار گرفت و در مقابل آروکا با ۶ امتیاز در رتبه هفتم ایستاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha