۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در راههای قوچان و فاروج در حال اجراست

مشهد- ایرنا- نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی مرتبط با راه به همت دولت سیزدهم در طول جاده مشهد- چناران- قوچان-شیروان و جاده ترانزیتی قوچان- درگز در حال اجراست.

علی آذری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرحها شامل تعریض جاده، بهسازی، ترمیم و روکش آسفالت است که از مجموع مبلغ ذکر شده ۶۸۰ میلیارد ریال مربوط به جاده قوچان -درگز و بهسازی این مسیر ترانزیتی به ۲ مرز لطف آباد و باجگیران است.

وی ادامه داد: با همراهی مجلس و دولت در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج اقدام شاخص دیگری در قالب اجرای ابرطرح های گاز، برق و انتقال آب نیز صورت گرفته است.

نماینده مردم قوچان و فاروج گفت: یکی از موضوعاتی که طی چهار دهه گذشته زمینه ساز چالش های زیادی در منطقه قوچان بود تامین آب و انتقال آب سد تبارک به قوچان بود که در دولت سیزدهم این طرح نیمه تمام دوباره احیا شد و اکنون با ۹۹ درصد پیشرفت در آستانه بهره برداری قرار دارد.

جاده بزرگراهی مشهد- چناران- قوچان- فاروج به طول ۱۶۰ کیلومتر و جاده ترانزیتی قوچان -درگز به طول ۱۳۰ کیلومتر به ترتیب به عنوان مهمترین گذرگاه های مسافری و تجاری در خراسان رضوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha