۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبر: 85219877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان اسکیمری در یزد دستگیر شدند

۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبر: 85219877
سارقان اسکیمری در یزد دستگیر شدند

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهمانی که در پوشش میوه فروش دوره گرد اقدام به کپی کارت بانکی و برداشت چهار میلیارد ریالی از حساب‌ بانکی شهروندان کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش دوشنبه پایگاه خبری پلیس یزد، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" اظهار کرد: تعدادی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و مدعی شدند از کارت عابر بانک آنها مبالغی برداشت شده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس فتا یزد با تشکیل تیم ویژه ای به بررسی موضوع پرداختند و متوجه شدند که برداشت ها به صورت فیزیکی و از طریق دستگاه pos به روش کپی کارت انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: با تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس فتا مشخص شد، متهمان در پوشش میوه فروش دوره گرد، پس از اخذ کارت بانکی شهروندان اقدام به کپی کارت های بانکی به صورت مخفیانه کرده و پس از گذشت مدتی از حساب بانکی افراد سرقت می کردند.

این مقام پلیس تصریح کرد: ماموران پلیس با اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات محسوس و نامحسوس محل اختفای ۲ متهم را در "تهران" شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را در جنوب تهران دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد گفت: متهمان در تحقیقات اولیه به سرقت ۴ میلیارد ریال از حساب شهروندان در یزد و استان های مختلف کشور اعتراف کردند که تاکنون ۲۰ نفر از شاکیان این پرونده شناسایی و در این خصوص پرونده تشکیل شده است.

وی یادآور شد: افراد در زمان خرید و پرداخت وجه؛ از در اختیار قرار دادن رمز و کارت های بانکی به متصدی فروش خودداری کنند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir و یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا در میان بگذارند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha