۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85220056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ تیم بازرسی کار نظارت بر بازار نوشت افزار خراسان شمالی را بر عهده دارند

بجنورد- ایرنا- معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از تشدید نظارت‌ها بر بازار مایحتاج خانواده‌ها در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: ۱۳ تیم از بازرسان بر این بازار نظارت دارند.

علی وفاخواه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۶ تیم بازرسی در بجنورد و هفت تیم در سایر شهرهای استان بر نحوه عرضه مایحتاج خانواده ها در آستانه بازگشایی مدارس نظارت می کنند.

وی افزود: قیمت کالا، صدور فاکتور فروش، اعمال درصدهای سود قانونی و رعایت قوانین و مقررات صنفی و تعزیراتی در این بازرسی ها مورد تاکید است.

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: نحوه عرضه اقلام از قبیل کیف، کفش، نوشت افزار، پوشاک و روپوش مدارس مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد و بر این اساس تمامی واحدهای صنفی مکلف به درج قیمت بر روی کالاها هستند.

وی ادامه داد: از مردم انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

وفاخواه بیان کرد: اجرای طرح نظارت ویژه بر فروش و توزیع اقلام مصرفی و لوازم‌التحریر با حضور بازرسان ویژه اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، کارشناسان تعزیرات حکومتی، آموزش پرورش و اتحادیه صنفی در حال اجرا است و این طرح تا پایان شهریورماه جاری ادامه دارد.

در خراسان شمالی ۲۶ هزار واحد صنفی فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha