۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85220085
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار اصفهان: سطح آموزشی مدارس عادی باید ارتقا یابد

اصفهان – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: باید با پرداختن بیشتر به آموزش‌های ویژه، سطح مدارس عادی و عمومی استان نیز مانند مدارس خاص ارتقا یابد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جان نثاری روز دوشنبه در آیین تجلیل از دانش‌آموزان المپیادی و رُتبه‌های برتر کنکور سراسری استان در استانداری افزود: همانطور که در مدارس خاص، علوم شکافته و به دانش‌آموزان ارائه می‌شود باید در مدارس عادی نیز با ارتقای پله‌ای آموزش‌ها، امکان شکوفایی استعداد اینگونه دانش‌آموزان نیز فراهم شود.

وی اضافه کرد: باید برای شکوفایی استعداد دانش‌آموزان در مدارس عادی، اگر محتوای درسی ضعف دارد یا نیاز به کتاب‌های کمک درسی یا هر عامل دیگر تسیهلگر جهش آموزشی وجود دارد، اقدامات لازم در این زمینه صورت بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: موفقیت دانش‌آموزان در کسب رُتبه‌های برتر کنکور و المپیادها باید این پیام را به مسوولان برساند که اگر کوچکترین توجه و تلاشی به دانش‌آموزان کشور شود، می‌تواند نتایج بزرگ و ارزشمندی خلق کند.

وی دانش‌آموزان حائز رُتبه‌های برتر در المپیادهای علمی یا کنکور سراسری را جزو افتخارآفرینان استان برشمرد و گفت: سرنوشت این دانش‌آموزان که نخبگان و سرآمدان علمی استان هستند، باید مورد رصد دقیق قرار بگیرد.

جان‌ نثاری افزود: باید برای جوانانی که در کشور می‌توانند منشا خدمات ارزشمند شوند، بستر رشد و تعالی علمی بیشتر فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان نیز در این آیین گفت: نخستین بار در کشور، مجموعه‌ای با عنوان"دبیرخانه رصد نخبگان دانش‌آموز و فرهنگیان" برای شناسایی و پیگیری وضعیت این افراد در استان تشکیل شده است.

محمدرضا ابراهیمی افزود: نیروی انسانی مهمترین سرمایه و عامل مهم اقتدار و پیشرفت همه‌جانبه هر کشوری است.

وی تصریح کرد: برای پایه‌ریزی تمدن نوین اسلامی، اصلی‌ترین عنصر تمدنساز، نیروی انسانی بویژه جوانان هستند.

معاون استاندار اصفهان: سطح آموزش مدارس عادی باید ارتقا یابد

به گزارش ایرنا، در این آیین ۳۱ نفر از دانش‌آموزان دارنده مدال‌های طلا، نُقره و بُرنز در رشته‌های مختلف و چهار نفر از حائزان رُتبه‌های برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲ استان اصفهان تجلیل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha