بیش از چهار هزار کلاس درس در اصفهان بهسازی و نوسازی شد

اصفهان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان از تجهیز، بهسازی و نوسازی چهار هزار کلاس در ۵۷۰ مدرسه این استان در قالب طرح «شهید روح‌الله عجمیان» خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا ابراهیمی روز یکشنبه در مراسم اختتامیه «طرح شهید روح‌الله عجمیان» در مدرسه امام جعفر صادق (ع) محله جوی‌آباد خمینی‌شهر افزود: این طرح در راستای عدالت آموزشی و توجه ویژه به مدارس مناطق کم برخوردار اجرا شد.

وی با بیان اینکه تقویت مسائل تربیتی و آموزشی در مناطق کم‌برخوردار هدف ویژه در اجرای این طرح بود گفت: جوی‌آباد از محله هایی بود که شامل این طرح شد و نسبت به تجهیز و نوسازی مدارس این محله با رویکرد مهارت‌آموزی و توسعه هنرستان اقدام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: در آینده‌ای نزدیک نیز ۲ مجموعه آموزشی در منطقه جوی آباد بمنظور دسترسی بهتر و با کیفیت دانش آموزان برای تحصیل احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی اقدامات جهادی با کمک بسیج دانش‌آموزی صورت گرفه است گفت: همه توان آموزش و پرورش توزیع عادلانه امکانات آموزشی در مناطق مختلف استان است و در همین راستا ۱۸ طرح بازسازی و نوسازی مدارس در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، طرح شهید روح‌الله عجمیان از خرداد سال‌جاری و با همکاری آموزش و پرورش و نیروهای جهادی و مردمی، برای اقداماتی همانند رنگ‌آمیزی، شاداب‌سازی و تجهیز مدارس به امکانات اجرا شد.

شهرستان خمینی شهر با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان است.

استان اصفهان دارای حدود یک میلیون دانش آموز و ۶ هزار واحد آموزشی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha